Képregény marketing

Képregény marketing
A Marketoon Studios meglepő módszerrel viszi sikerre digitális kampányait. A tartalommarketing virális formájának a képregényt választották. Sikerrel.

A képregény marketing alkalmazása nem teljesen új a piacon, a vizuális eszközökkel dolgozó coach-ok eszköztárában van megjelenik a humor. Viszont az, hogy egy ügynökség teljesen erre koncentrálva vigye végig kampányait, erre nem nagyon van példa világszerte.

Ehhez kapcsolódóan az egész ötlet elindítója Tom Fishbourne egy kiváló marketing blogot is fenntart, amelyben nem csak a nagyszerű tamatikus írásait osztja meg, hanem előadásait is.

A Marketoonist oldal így kiváló reklámot teremt a Marketoon Studios számára. Tom témai igen aktuális marketinges problémákat dolgoznak fel a közösségi média, a startupok, vagy a reklámok világából. Stílusos és humoros képet adva a megvizsgált problémáról. A karikatúra és a képregény között elhelyezkedő megoldás kiválóan kiemeli az írások üzenetét is.

Tom és ügynöksége egyediséggel és kiváló humorral elkészített kampányait olyan cégek is alkalmazák, mint a Oracle, a Wall Street Journal, vagy Chronos.