Jön a digitális karácsony

Jön a digitális karácsony
Közlednek az ünnepek, sok cég erre az időszakra időzíti eladásai nagy részét. Egy precíz infografikán vizsgálhatjuk, hogy Amerikában mikor vásárolnak.

Kitört a karácsonyi vásárlási láz Amerikán. A trendeket vizsgálva egyértelmű, hogy vannak olyan jeles napok, amikor a vásárlásra koncentrálnak az amerikaiak.

A mostani karácsony rengeteg játékosnak hoz majd játékkonzolt, hiszen a Microsoft és a Sony is rekord eladásokat produkált. A Sony 1 milliós értékesítése után senki sem gondolta, hogy a Microsoft új XBox one is képes lesz ugyanekkora mennyiséget eladni. Az eladási számok már azért is meglepőek, mivel az elemzők egyáltalán nem gondolták, hogy az okosmobilok és tabletek világában érdekelhetnek még bárkit a hagyományos játékkonzolok.

A hálaadás, a black Fryday, vagy a cyber monday Amerikában a hagyományos ajándék beszerzési időszak. S válság ide, vagy oda az ajándékozás egyre növekvő tendenciát mutat az utóbbi években.

Érdekes új tendencia a mobilos vásárlások megnövekedése, meglepő lehet, hogy a felhasználók mintegy 18 százaléka tableten keresztül szeretne vásárolni, 17 százalékuk pedig az okostelefonját használja erre. A vásárlók ötöde árakat és árukat keres az okosmobilján, s ez a tendencia is jelentős növekedést mutat az elmúlt években.

Részleteket a már harmadik éve - az Ignition által - elkészített infografikán találhatnak a digitális vásárlás hívei.