Infruencerbombázást kapott a neohungarikum

Infruencerbombázást kapott a neohungarikum
A sok influencer valóban sok embert mozgat meg – derült ki az EuroMedia Group kampányából, melyet az Internet Hungaryn mutattak be.

A szabadulószoba is olyan hungarikum, mint a pirosparika – tudhattuk meg Balog Vidortól, az EuroMedia Group head of contentjétől. Az első egység Magyarországon nyílt és azóta sikeres frachise hálózattá nőtte ki magát, mára pedig nyolc amerikai államban üzemel. A tengeren túli hóditás után letrejött egy új koncepció, melyben már olyan extrák is helyet kaptak, mint a fine dining bisztró és a VR élmény, no meg az italozási lehetőség, hogy így ismét Budapestről indulva hódítsa meg a világot.

Robbanás a szőnyegbombázás előtt

Budapesten Neverland-ként született meg az extrákkal, egészen pontosan nyolc szolgáltatással felvértezett szabadulószoba; az EuroMedia Group pedig mindegyik élményhez, hangulathoz saját influencert rendelt. Így perszonalizálhatta többedmagával Hédinke youtuber a VR élményt, aki pedig nem tudja, hogy kicsoda is Hédinke, az bizony már nem egy mai gyerek. Elég az influencerről annyi, hogy egymaga százezreket ér el, hiszen mind Instagram profilja, mindpedig a youtube csatornája ismerősen cseng a Z generáció tagjai számára.

Maga a marketingkampány pedig még a kampány előtt elkezdődött, ugyanis az influencerek posztjait egy kétnapos fotózás keretein belül készítették, és már az arra való felkészüléssel lázba hozták a követőket, akik kisebb betekintést kaptak a készülődésből. Ugyanakkor, mint Balog Vidortól megtudhattuk, az ilyenkor szokásos márkanyomatás helyett direkt titkolózásra bírták a hírességeket, amire a sajtó is felkapta a fejét.

Még mindig nem nyomták a márkát

A kétnapos fotózáson összesen hét influencerrel működtek együtt, akik ezt a munkát is végig kommunikálták, viszont a brandet továbbra sem fedték fel, amivel az ügynökség még tudta növelni a feszültséget. „Nem tudta a sajtó, hogy pontosan miről van szó, csak azt, hogy valami nagy durranás készül” – sommázta az EuroMedia Group head of contentje a munkát.

– A Neverland megnyitójára szinte már nem is kellett kiküldeni a meghívókat. Az eseményről pedig 26 online cikk, 7 print megjelenés, 4 video és 54 Insta-post készült, melyek hatására a szabadulószoba az első héten teljes full house-on üzemelt – mondta el Balog Vidor. Hozzátéve, hogy működött az integrált szőnyegbombázás.

(A képet Hédinke Instájáról kölcsönöztük)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!