Ilyen egy jópofa kávé-kampány

Ilyen egy jópofa kávé-kampány
A Lavazza új nemzetközi reklámkampánya kiemeli a társasági összetartozás fontosságát és a kávézás kapcsolatépítésben betöltött szerepét ünnepli.

A kávé nem „…pusztán egy ital… hanem az együttlét egyik módja”. Luigi Lavazza ezzel a mottóval alapította meg vállalatát 1895-ben. Ma, több 120 évvel később a Lavazza alapítójának szenvedélyét és tanítását megőrizve változatlanul az egyik legjobb társasági élményt nyújtja az olasz kávé szerelmeseinek, bárhol is éljenek a világon. A Lavazza új nemzetközi reklámkampányának mottója, „Összehoz minket 1895 óta” a márka eredeti olasz hagyományait és a kávéélmény mindennapokban betöltött szerepét ünnepli.

„Az új nemzetközi kommunikációs kampányunk címe Óda a kávéhoz, amely kiemeli a kávézás társasági jellegét és fontosságát” – nyilatkozta Carlo Colpo, a Lavazza reklám- és médiaigazgatója. „A kampánnyal szeretnénk elmesélni a világon évente elfogyasztott 20 milliárd csésze Lavazza kávé történetét, amely segít kapcsolatot építeni az emberek között. Úgy is mondhatnánk, hogy a Lavazza 1895-ös alapítása óta valóban a társasági élet és a mindennapi együttélés egyik fontos eleme.”

Az „Összehoz minket 1895 óta” kampány kreatív tartalma a Lavazza 2015-ös kampányának témáját (There’s More to Taste) viszi tovább, amely Luigi Lavazza a kávé eredetét kutató utazásait állította a középpontba. A világszínvonalú reklámszakemberek által megalkotott új reklámfilm a személyes márkatörténeten továbblépve a fogyasztói nézőpont felé fordul. Kiindulópontja a legendás sláger, a „My Girl” dallamára a kávéhoz írt ironikus óda.

A reklámfilmet Augusto Gimenez Zapiola és Martìn Romanella, a vizuális stílusukról és alkotásaik személyességéről is ismert, díjnyertes argentin filmrendezők készítették. A film 15, 20 és 30 másodperces változatot a televízióban fogják sugározni, a 80 másodperces verzió pedig a közösségi médiában történő felhasználásra készült.

Magyarországon a reklámfilm augusztus végétől október elejéig látható.