Hogyan köszönjük meg a felhasználóink hűségét?

Hogyan köszönjük meg a felhasználóink hűségét?
Az ünnepek egyes cégeknek elképesztő bevételeket, másoknak egy kis lazítást hoznak. Ügyfeleink is megérdemelnek egy kis extra figyelmet ilyenkor.

December a partyk, partnertalálkozók ideje. Ilyenkor a nagyobb cégek hatalmas rendezvényekkel, kisebb ajándékokkal lepik meg viszonteladóikat, partnereiket. Az ügyefeleket sokan azonban legtöbbször egyáltalán nem ünnepli senki. 

Paedig az ügyfelek mindig kiemelt figyelmet kell kapjanak, ezt év utolsó napjaiban különösen fontos kifejeznünk irányukba. Kedvenc marketing bloggerünk 31 módját ajánlja az évvégi ügyfél-kényeztetésnek.

Négy különböző területen kínál speciális ötleteket. Az értékesítés, az események, rendezvények, a saját magunk által tervezhető blog és média és a közösségi média területén számos ötlettel állt elő, amelyek mindegyike valamilyen kapcsolatban van a felhasználóink hűségének a megőrzésére.

Mind a 31 tanács ugyan nem működik mindenkinek, mindenhol, de kiváló ötleteket meríthetünk az ünnepek és a decemberi időszak legfontosabb feladataihoz. Nem érdemes szolgai módon lemásolni a legjobbakat, érdemes kicsit átalakítani, apró személyes ötletekkel gazdagítani azokat, hogy a felhasználóink érezzék, igazán tőlük gazdagabb az ünnepünk.

A felhasználóink mellett természetesen nem árt munkatársainkat is elismerni ilyenkor, a karácsonyi partyk kiválóan alkalmasak a motiválásra, a személyes eredmények kiemelésére.
Ilyenkor ez mindenkinek jól esik, s kiváló motiváló hatása van a későbbi eredményekre is.