Mivel egyre nehezebb kijátszani az újabb és újabb email rendszerező programokat, a marketingeseknek nagyon kreatívnak kell lennie ahhoz, hogy célba érjen az üzenetük.
A marketingesek többsége a hét folyamán a munkanapokon küldi ki az emaileket, azonban, akik ezt szombaton teszi, nagyobb megnyitási rátával számolhatnak.
A TrackMaven felmérése szerint 2014. januárjában az Egyesült Államokban csütörtöki napokon küldték a legtöbb marketing célú emailt. A kedden és a szerdán hasonló mértékű, míg szombaton és vasárnap volt legalacsonyabb a kiküldések száma.
Az Experian Marketing Services 2013. negyedik negyedéves felméréséből kiderült, hogy a felhasználók sokkal nagyobb valószínűséggel nyitják meg a reklám emaileket, ha kevesebb jön azokból. Szombaton nyitották meg legtöbben a marketing célú levelet, de az ebből származó tényleges vásárlás ugyanannyi volt, mint egy átlagos napon. Vasárnap viszont hiába volt magas az átkattintási arány, sokkal kevesebben éltek a vásárlás lehetőségével.
További érdekes adat ebből a felmérésből, hogy azokat az emaileket nyitották meg leggyakrabban, amelyek este 8 és éjjel 12 óra között érkeztek. Ugyanakkor a vásárlók ebben az időszakban költötték a legkevesebbet, mindössze 162 dollárt. Ezzel szemben bár reggel nyolc és dél között a legkevesebb volt az emailek megnyitásának aránya, mégis ebben az időintervallumban költöttek a legtöbbet.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!