Hogyan kerüljük el, hogy az emailünk a szemetesben landoljon?

Hogyan kerüljük el, hogy az emailünk a szemetesben landoljon?
Az idei évben javultak az email megnyitási ráták, köszönhetően az egyre inkább terjedő mobil eszközök használatának. Ez jó hír lehetne, ha ezzel párhuzamosan nem csökkent volna tovább az átkattintási arány.

Mivel egyre nehezebb kijátszani az újabb és újabb email rendszerező programokat, a marketingeseknek nagyon kreatívnak kell lennie ahhoz, hogy célba érjen az üzenetük.

A marketingesek többsége a hét folyamán a munkanapokon küldi ki az emaileket, azonban, akik ezt szombaton teszi, nagyobb megnyitási rátával számolhatnak.

A TrackMaven felmérése szerint 2014. januárjában az Egyesült Államokban csütörtöki napokon küldték a legtöbb marketing célú emailt. A kedden és a szerdán hasonló mértékű, míg szombaton és vasárnap volt legalacsonyabb a kiküldések száma.

Az Experian Marketing Services 2013. negyedik negyedéves felméréséből kiderült, hogy a felhasználók sokkal nagyobb valószínűséggel nyitják meg a reklám emaileket, ha kevesebb jön azokból.  Szombaton nyitották meg legtöbben a marketing célú levelet, de az ebből származó tényleges vásárlás ugyanannyi volt, mint egy átlagos napon. Vasárnap viszont hiába volt magas az átkattintási arány, sokkal kevesebben éltek a vásárlás lehetőségével.

További érdekes adat ebből a felmérésből, hogy azokat az emaileket nyitották meg leggyakrabban, amelyek este 8 és éjjel 12 óra között érkeztek. Ugyanakkor a vásárlók ebben az időszakban költötték a legkevesebbet, mindössze 162 dollárt.  Ezzel szemben bár reggel nyolc és dél között a legkevesebb volt az emailek megnyitásának aránya, mégis ebben az időintervallumban költöttek a legtöbbet.