Hogy lesz a tartalom virális?

Hogy lesz a tartalom virális?
Hiába fektetünk rengeteg energiát a tartalomgenerálásba, írunk zseniális blogbejegyzéset, állítunk összegondosan elkészített videókat, aprólékosan összerakott infografikákat, ha végül senki nem osztja meg ezeket. Van tartalmunk, de nem jut el a felhasználókig.

Mi tehetünk mégis, hogy ezt elkerüljük?
Szóljunk közvetlenül a potenciális olvasóink érzéseihez. Építsük fel úgy mondanivalónkat, hogy az olvasók úgy érezzék, hogy személyesen őket, vagy céljaikat szólítottuk meg. Mutassunk új megoldást egy régi problémára, találjuk meg a „fájó pontokat” és kínáljunk rá megoldást.

Figyeljünk arra, hogy a tartalmunk megosztható legyen.  Ajánlható tartalmat nem is olyan nehéz létrehozni, mint elsőre gondolnánk. Az emberek szeretnek megosztani olyan dolgokat, ami jól néz ki és érdekes. Kerítsünk a mondanivaló köré egy történetet, az emberek szeretik a jó sztorikat. Tegyük az olvasóinkat különlegessé, a legtöbben szeretik a bennfentesség érzését. Ha lehetőséget adunk számukra, hogy olyan adatokat osszanak meg, amelyeket mások nem ismernek, akkor ezt az érzést megadhatjuk nekik és boldogan osztják majd meg tartalmainkat.

Abban, hogy ezt pontosan hogy is kell csinálni, az alábbi infografika nyújt segítséget:

A cikk forrását itt olvashatja.