Gamification felvásárlás - a TCC dán céget vett

Gamification felvásárlás - a TCC dán céget vett
A vásárlói hűségprogramok tervezésével és megvalósításával foglalkozó TCC felvásárolta a Gametation nevű dán mobilmarketing vállalatot.

A dániai székhelyű Gametation olyan mobileszközökre tervezett játékkampányokat valósít meg, amellyel ügyfelei bővíteni tudják vevőkörüket, és képesek növelni értékesítési eredményeiket. A Gametation díjnyertes digitális hűségkampányai és vonzó termékei révén a kiskereskedők, illetve a fogyasztói márkák az egyes vásárlói csoportokat szórakozató nyereményjátékokkal tudják megcélozni, amelyek nyereményeit online, vagy a boltot felkeresve lehet beváltani. A Gametation szoftverek platformja arra is lehetőséget ad, hogy a vásárlói szokásokba betekintést nyerve a kiskereskedők célzottabban érjék el a fogyasztókat, és optimalizálják digitális hűségprogramjaik hatását. Az akvizíciónak köszönhetően a TCC nemzetközi ügyfélköre sok neves nemzetközi kiskereskedelmi lánc mellett olyan cégekkel is bővül, mint például a McDonald’s.

A felvásárlást kommentálva Manfred Litschka, a TCC regionális értékesítési igazgatója elmondta: „A Gametation megszerzése tökéletesen beleillik a TCC hosszú távú növekedés terveibe. Évente több mint 300 hűségprogramot szervezünk szerte a világban, amelyek a vásárlók megnyerésével és hűségük jutalmazásával lehetőséget teremtenek kiskereskedelmi ügyfeleink számára értékesítésük fellendítésére és nyereségességük növelésére. A digitális technológiák – és azon belül is elsősorban a mobileszközök – egyre fontosabb szerepet játszanak a vevők megszólításában. Tevékenységünket erre a területre is kiterjesztve nem csak hűségkampányaink válnak hatékonyabbá a vásárlók közvetlen elérésével, de új kereskedelmi szektorokat is el tudunk érni szolgáltatásainkkal és új lehetőségek tárulnak fel számunkra a fogyasztói szokások alaposabb megismerésére.”

Kristian Ridley a Gametation operatív igazgatója elmondta „A Gametation alapítása óta az elmúlt három évben cégünk gyorsan fejlődött, és így a mobilmarketing elismert, vezető vállalatává nőtte ki magát. A világ egyik legjelentősebb hűségmarketing vállalatához való csatlakozással – a nagyobb befektetések, valamint újabb piacok elérésével – képesek leszünk felgyorsítani növekedésünket.”