Fesztiváldivízióval erősít az Artvertising

Fesztiváldivízióval erősít az Artvertising
Önálló fesztiválrészleget indított az Artvertising. Az új divíziót Vince Orsolya Eszter irányítja, a szakember több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik.

Az ügynökség közlése szerint a 2018-as fesztiválszezonban összesen 16 ilyen típusú projektet kezeltek. „Tudatos döntés volt, hogy ezen a területen is erősítünk, a fesztiválszervezés speciális tudást, szakértelmet, kiterjedt kapcsolati tőkét igényel” – nyilatkozta Nagy Gergely, az Artvertising ügyvezető igazgatója. Vince Orsolya Eszter 2017-ben érkezett az Artvertisinghoz.

(via kreativ)Címkét hozzáadok a cikkhez Címkét hozzáadok a cikkhez

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!