Félelmetes mértékben hízik a mobilhirdetési piac

Félelmetes mértékben hízik a mobilhirdetési piac
Egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a mobilos hirdetések az amerikai reklámbevételekből, ébredeznek a hirdetők.

Egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a mobilos hirdetések az amerikai reklámbevételekből – derül ki az Interactive Advertising Bureau (IAB) szakmai reklámszervezet és a PricewaterhouseCoopers (PwC) 2018 első félévére vonatkozó jelentéséből. Az USA-ban ezen időszak alatt 49,5 milliárd dollár bevétel származott a digitális hirdetésekből, ami 23%-os növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest. Ami igazán érdekes, hogy a mobilos hirdetési bevételek már a teljes összeg 63%-át teszik ki, ami szintén jelentős növekedés 2017 hasonló időszakához képest, ugyanis tavaly ez az érték még csak 54% volt.

A jelentés szerint az Egyesült Államokban a hirdető cégek egyre inkább ráéreznek, hogy mobilokon olyan célzottabb, személyre szabott reklámokat lehet eljuttatni a fogyasztókhoz, ami sokkal nagyobb valószínűséggel érdekli őket, mint amikkel más platformokon találkoznak.

(via marketingmorzsak)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!