Európa legjobb programmatic kampányai között a hazai Cadreon aktivitásai!

Európa legjobb programmatic kampányai között a hazai Cadreon aktivitásai!
A CADREON CEE budapesti irodájának több kampánya is bekerült a The Trade Desk által kiírt, a világ legjobb programmatic kampányait díjazó versenyébe.

A TTD a Google mögött a második legnagyobb forgalmat lebonyolító DSP, így az általuk évről évre megrendezett The Bid Factor Awards az iparág talán legjelentősebb versenye, ahol most a hazai CADREON egyből két kategóriában is díjazott lehet.

A Cadreon CEE első jelölését a Best Use of Architecture kategóriában szerezte, amiben olyan kampányokat díjaznak, amik a legnagyobb mértékben képesek kihasználni a programmatic adta lehetőségeket és a legkülönfélébb licitlehetőségeket képesek egy kreatív szettben ötvözni. A zsűri élő szavazásban fog dönteni a kategória jelöltjeiről, akik bebizonyították, hogy a programozott médiavásárlás már rég túlmutat a bannerméreteken való optimalizáción, hiszen a döntős kampányok a legjobb eredmény érdekében különböző eszközökön és csatornákon futottak - pl. videó, audió, natív, mobil és connected tv.

A közép-kelet európai régióban egyedülálló módon egy másik jelölést is szerzett a Cadreon csapata, ami a Best Connected TV Campaign kategóriában sikerült megszerezniük. A kampány során a Cadreon budapesti irodájának lelkes munkatársai adatvezérelt módon "varázsoltak" hirdetéseket az amerikai TV nézők otthonába.

A díjátadó ünnepséget 2019. március 14-én Londonban rendezik, úgyhogy hamarosan kiderül, hogy a magyarországi Cadreon pontosan hány trófeának örülhet.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: programmatic