Egyre több hirdetés a mobil eszközökön

Egyre több hirdetés a mobil eszközökön
Az USA-ban a mobilmarketing szakemberek 20 százaléka tervezi úgy, hogy a következő két évben 50 százalékkal növelni fogják a mobil hirdetésekre fordított kiadásokat.

Az IAB és az Ovum által végzett felmérésben megkérdezett marketing szakemberek szerint megtérül mobil hirdetésekre költeni. A hirdetők a mobil stratégia kialakításakor többféle megoldás közül is választhatnak. A válaszadók a legnagyobb arányban, 70 százalékban, a mobil eszközökre optimalizált websiteokat és landing pagek-et  használnának hirdetési felületként. A második helyen 49 százalékkal a bannerek végeztek, és annak ellenére, hogy a kereső hirdetések milyen fontosak az online világban, a mobil kereső hirdetésre csak a válaszadók 44 százaléka költene.

A mobiltelefonon hirdetőknek azonban továbbra is számos kihívással kell megbirkózniuk. Legnagyobb akadályként az operációs rendszerek sokféleségét és az adatvédelmi aggályokat jelölték meg.  Az eszköz prioritásokat nézve a válaszadók 63 százaléka az okostelefonokat tatja a legfontosabbnak, míg a tableteket a többség csak a második helyre sorolta.