Egyre nehezebben írható le, hogy a Facebook mit művel a világgal

Egyre nehezebben írható le, hogy a Facebook mit művel a világgal
Mik voltak a legizgalmasabb történések a digitális marketing világában az elmúlt időszakban? A marketingmorzsak.hu összeszedte.

Snap!: A Snapchat továbbra is élen jár a content terén, hiszen a legfrissebb számítások szerint másodpercenként 31 710 snap készül. Arról nem is beszélve, hogy a napokban debütált a Lenses a designereknek is - írja a marketingmorzsak.hu.

Z-generáció: A This Old House otthon átalakító műsor legújabb adatai szerint a nézőik 40 százaléka Z-generációs, ami rendkívül fontos arány abból a szempontból, hogy az ingatlanok esetében eddig nem tartozott a célközönséghez.

Instagram kompatibilis márkák:
Apropó Z-generáció, na ők igazán lelkesednek az Instagramért. A Bustle Digital Group legújabb felmérésében a megkérdezett 1000 nő 81 százaléka azt állította, hogy a közösségi médián keresztül a legkönnyebb elérni őket. A megkérdezett nők 40 százaléka azt válaszolta, hogy az Instagramot részesítik előnyben a közösségi platformok közül.

Birkózunk a nézettségért:
A Facebook egyre többet kísérletezik a sportközvetítésekkel, ezért mindenki legnagyobb meglepetésére nem az NFL a legnépszerűbb sport oldal, hanem a World Wrestling Entertainment mintegy 38 millió nézővel.

A Facebook felzabálja a világot: A legnagyobb közösségi oldal a napokban bejelentette, hogy idén mintegy 17 milliárd video chat-et bonyolítottak le Messengeren. Ez a szám már önmagában fenomenális.

Kell a mobil TV:
A T-Mobile aktívabban be akar szállni a streaming üzletbe, ezért a napokban felvásárolta a Layer3-at. A Layer3 250 csatornát ajánl mintegy 75 dollárért havonta. Szintén ezen a héten a Verizon bejelentette, hogy 2 milliárd dollárt fizet az NFL-nek a közvetítési jogokért a következő 5 évre.

A Bloomberg megőrül a Twitterért:
A Bloomberg most indított be egy 24 órás hír körforgást, ami a TicToc címen fog futni. Mindemellett a Bloomberg Media digitális hirdetési bevétele 25 százalékkal emelkedett 2017-ben.

A Facebook és a Google nem megy sehova:
A Forrester Research közzétette a legfrissebb statisztikáját, ami azt mutatja, hogy az online hirdetési bevétel 10,5 milliárd dollárral nőtt a tavalyi évhez képest.

Követsd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Címkék: Marketing