Drámaian csökkenek a mozis reklámköltések

Drámaian csökkenek a mozis reklámköltések
A mozis reklámköltések a legutóbbi áldozatai a hirdetési piac átrendezősének.

Az Advertising Association felmérése szerint az Egyesült Királyságban 2013-ban várhatóan 15 százalékkal fognak csökkeni a mozis reklámköltések.

A digitális költések nagyarányú növekedés mutattak, élen a mobil eszközökön futó hirdetésekkel, amelyek  2013 első félévében 16,3 és második félévében 13,2 százalékkal emelkedtek. Ezzel szemben a hagyományos médiában, a televíziós hirdetési költéseken kívül, mindegyik platform csökkenést mutat. A TV esetén az idei év első félévben 2,1 a másodikban 5,3 százalék növekedéssel lehet számolni. A direkt marketing levelekre fordított költések stagnálnak.  A mozis reklámköltéseken kívül legnagyobb mértékben az újságokban elhelyezett hirdetésekre költöttek a legkevesebbet, ez az összeg közel 7 százalékkal csökkent az idei évben.