Díjesővel robbant be a POME

Díjesővel robbant be a POME
Meglehetősen impresszíven lépett a marketing színtérre a POME, a youth és a „young families” célcsoportokra specializálódott marketing formáció.

 

Az arculatát és robbanékonyságát egyaránt a gránátalmától (pomegranate) kölcsönző csapat a #TSMA17 arany után Kreatív Magazin content marketing versenyén, a CMA-n egy aranyat és egy bronzot nyert a #sparklingbudapest youth marketing kampányával.

A POME mozaikszó a Procter & Gamble szakzsargonjából indult világhódító útjára. A Point Of Market Entry az a pont, amikor valaki először válik nyitottá egy termékkategória befogadására. Tipikusan ilyen pillanat, mikor kamaszként először borotválkozásra adjuk a fejünket (pontosabban az arcunkat), vagy mikor újdonsült szülőként először szembesülünk azzal, hogy a csöppség start csomag bizony nem egy-két tételből áll. A P&G nincs egyedül e pillanat fontosságának felismerésében, az elmúlt néhány évben a cégek sora tette magáévá az entry point marketing szemlélet- és eszközrendszerét.

Együtt vallják, hogy a megfelelő pillanatban, a megfelelő módon elért „szűz fogyasztó” optimális esetben akár egy életre hűségessé tehető az adott márka iránt. Hiába, a régi igazság itt is érvényes: az első benyomás a legfontosabb. Itthon mostanáig nem létezett kimondottan erre a területre specializálódott ügynökség, így a komoly fesztiváleredményekkel most színre lépő POME egyedi szemléletével és komplex szolgáltatásaival hiánypótló szereplője lehet a piacnak. Az ügynökség azonban nem a derült égből robbant be a magyar marketing világába, hiszen a szakmai körökben közel húsz éve jól ismert Iskolamarketing csapata hívta életre az új formációt. Az óvodai, iskolai és egyetemi kampányokra specializálódott Iskolamarketing az utóbbi időben szintet lépett a youth marketing területén, hiszen 17-22 éves fiatalokból álló „különleges kreatív egységet” foglalkoztat fiatalokat megcélzó kampánykoncepciók kidolgozására. A portfólió tovább bővült, mikor az ügynökség játszóházi marketinggel is bővítette repertoárját.

„Az oktatási intézményeken belül sokszor nemcsak a diákokat, hanem a szüleiket is szerettük volna elérni, játszóházi portfólióbővítésünk során még inkább fókuszba került az eggyel idősebb (25-45 éves fiatal szülők) célcsoport, tehát organikusan nőtte ki magát ez a két irány. Ami összeköti őket, az a POME pillanatok átlagosnál nagyobb sokasága.” – mondta el Bendl Mátyás a POME ügyvezetője.

Minden adta magát, hogy a különböző területeket lefedő, mégis egy irányba mutató kompetenciákat egy ernyőmárka alá integrálják. A gránátalma tehát nem esett messze a fájától, de mégis mitől egyedi az, amit a POME kínál ügyfeleinek?

„A nemzetközileg és szakmailag is elismert POME stratégiát mi műveljük és kutatjuk a legmagasabb szinten, mindezt régiós (Magyarország, Csehország, Szlovákia) lefedettséggel.  Az influencer marketing és az oktatási intézményekben végzett digitális sampling összehangolt kombinációja az, amit a leghatékonyabbnak gondolunk jelen pillanatban. Hiszünk benne, hogy ezt a két célcsoportot a POME stratégiával nagyon hatékonyan érhetjük el fizikai értelemben és a digitális térben egyaránt.  Az influencer marketing egy forradalmi és extrém módon hatékony eszköz de ez sem pótolja a márkaélményt és a személyes találkozást a termékkel, szolgáltatással. Mi a világ legnagyobb cégeivel együtt valljuk, hogy az élmény akkor a legértékesebb, ha kézzel(is)fogható.”


Címkék: POME, Marketing