Digitális marketing nőknek

Digitális marketing nőknek
Egy új online platform segíthet a nőknek abban, hogy megváltozzon a gondolkodásuk a digitális marketingről. A rendszer keretét egy tökéletesen automatizált, vagy akár teljességgel személyre szabható honlapstruktúra adja.

A Mindennapok Női Szemmel Egyesület (NőiSzem) online kommunikációt támogató, „A TE HONLAPOD, A TE HOLNAPOD” június 15-én rendezett konferenciáján nagy nyilvánosság előtt bemutatta a NőiSzem 2.0 című informatikai fejlesztését. Egy olyan online kommunikációs platform alapjait rakja most le az egyesület, amely teljes szemléletváltást eredményezhet a csatlakozó hölgyek digitális marketingről alkotott elképzeléseiben.

A rendszer keretét egy tökéletesen automatizált, vagy akár teljességgel személyre szabható honlapstruktúra adja. Minden csatlakozó egy olyan internetes oldal tulajdonosává válik, amely dinamikusan frissülő tartalmat készít, szinte automatizált módon. Egy olyan oldal, amely minden jövőbeni közösségi aktivitás kiinduló- és egyben célpontja lehet minden online felületen. Reményeink szerint a rendszer használatával a honlap birtokosai kitanulják az online kommunikáció és a közösségi média bevált praktikáit. Egy központi szerkesztőségi modul segítségével pedig rendszeres egységes és személyre, földrajzi területre, érdeklődési körre szabott tartalmakhoz, hírekhez, ötletekhez, témajavaslatokhoz jutnak. Az első rendezvényen megismertették az érdeklődőket az alkalmazás alapfunkcióival, és egyben egy rövid képzést is tartottak az online marketing fortélyairól. A résztvevők - de az eseményt követően bárki - azonnal egy profi saját honlappal gazdagodhat. Az egyesület úgy véli, hogy a kommunikációnak ez az újfajta megközelítése komoly lendületet adhat mindenkinek az élet bármely területén. Az online világ, a keresőprogramok és a közösségi média a következetes, de egyben érdekes, egyedi tartalmakat értékeli.


„Egységbe tereljük a digitális térben zajló összetett munkafolyamatokat”


Király Nóra, a NőiSzem Egyesület alapítója megnyitotta az eseményt, köszöntette a vendégeket, és felvázolta a kifejlesztett program egyedi konstrukcióját:


- A saját honlapomra nagyon sokat kerestem egy idézetet, egy olyat, ami jól mutatja, miben hiszek. Sikerült találnom egy ősi afrikai mondást, amely megmutatja a hitvallásomat: „Ha gyorsan akarsz menni, menj egyedül, ha messzire akarsz eljutni, menj másokkal együtt!” Az életem meghatározó része a közösségek építése és a társadalmi összefogás erősítése. Azt gondolom, hogy Magyarországnak, nemzetünknek szüksége van az összetartozást ösztönző rendszerek minden formájára. Az online világ különleges lehetőséget ad, hiszen nagyon sokat használjuk a közösségi oldalakat, sokunknak van saját honlapja, és az internet ma már megkerülhetetlen része az életünknek. Ezért az egyesületünkkel arra törekszünk, hogy egységbe tereljük a digitális térben zajló összetett munkafolyamatokat, így álmodtuk meg a Nőiszem 2.0 tervét. Ezzel a rendszerrel együtt meg tudjuk sokszorozni az erőinket és lehetőségeinket. Úgy vélem, ha nagyon sokan követik majd a példánkat, közösséget építhetünk. A legjobb, legfrissebb tartalmakat tudjuk majd az oldalunkon megjeleníteni. Sokan sokfélét csinálunk, és ez a rendszer megfelelő fórum lesz ahhoz, hogy egymástól átvegyük a jó ötleteket, a jó gyakorlatokat, a jó példákat. Készülünk a program további verzióival a Nőiszem 3.0-val, 4.0-val, stb., és szeretnénk tovább és tovább fejlődni, hiszen a lehetőségeink korlátlanok. Ezzel a rendszerrel találkozókat, képzéseket tudunk majd szervezni, kapcsolatot teremteni egymással, sőt még akár a szavazópolgárokhoz is közvetlenebb formában szólhatunk – mondta Újbuda alpolgármestere.

„A digitális világ ott van a hálószobánkban, mindennapos beszélgetéseinkben”


Vitályos Eszter, az Európai Uniós fejlesztésekért felelős államtitkára elmondta véleményét a Nők digitális világban elfoglalt helyéről, lehetőségeiről.


- „Benne élsz, vagy megpróbálsz kint maradni? Használod, vagy téged használ?” Ezekre a kérdésekre adott személyes válaszaink azok, amelyek meghatározzák, hogyan mozgunk a digitális világban. Azt kell, hogy mondjam, az első kérdés szinte költői is lehet, hiszen bármennyire is kint akarunk maradni, valójában nem tudunk. Legfeljebb annyit tehetünk, hogy mi magunk megpróbáljuk meghúzni a határokat. Tudomásul kell vennünk, hogy a digitális világ ott van a hálószobánkban, mindennapos beszélgetéseinkben. Az online felületünkön is önmagunkat kell adnunk, pontosan annyira, mint amennyire a való életben. Fontosnak tartom ezért, hogy mi magunk tudatosan használjuk az internetet, a közösségi, online hálózatokat. Ne hagyjuk, hogy a digitális világ használjon minket!


„A hölgyeknek a digitalizáció segítséget nyújthat a foglalkoztatás területén is.”


Dr. Illés Boglárka, ifjúságpolitikáért és esélyteremtésért felelős helyettes államtitkár előadásában elmondta, hogy - a digitalizáció megváltoztatta a kommunikációnkat, hiszen ez egy új információs tér, egy új kifejezési forma. A nőknek a digitális területen több lehetőséget kell adni. A nőknek itt helye van. Minden abba az irányba mutat, hogy a hölgyeknek a digitalizáció segítséget nyújthat a foglalkoztatás területén is.


„A kormány döntött a Digitális Jólét Program kibővítéséről.”


Deutsch Tamás, miniszterelnöki biztos bemutatta a Digitális Jólét Programot. A digitalizációs változás, a digitalizációs forradalom nem holnap, nem ma, hanem már tegnap elkezdődött. A digitális ifjúsági védelmi stratégia kidolgozása során számos piaci szereplővel, társadalmi szervezettel, kiváló szakemberekkel dolgoztak együtt, hogy segítséget nyújthassanak a digitális világban való kiigazodás terén.


- Több mint fél esztendős előkészület után a kormány döntött a Digitális Jólét Program kibővítéséről. Azt mondhatjuk, hogy a megszületett kormánydöntést követően a magyar digitális ökoszisztéma, a kormányzati szereplők, a piaci szereplők, a szakmai, társadalmi és tudományos szervezetek képviselői olyan értékes közös szakmai munkát végeztek, amelynek köszönhetően a Digitális Jólét Program 2.0-val Európa legátfogóbb, a digitalizáció minden lényeges területre kiterjedő fejlesztési programját sikerült kifejlesztenünk.

A hiánypótló rendezvény rendkívül népszerű volt, különösen a hölgyek körében, akik közül az esemény után sokan igénybe vették a NőiSzem Egyesület szolgáltatását és készíttettek saját honlapot.



Címkék: Marketing