Chilitermesztő és hidegburkoló nyert a Telekom honlapversenyén

Chilitermesztő és hidegburkoló nyert a Telekom honlapversenyén
A megmérettetésre tavaly év végéig lehetett jelentkezni. Azok a vállalkozások, amelyek benevezték weboldalukat kategóriánként 5-5 millió forint értékű marketingkampányt nyerhettek

A zsűri a Chilion (premiumchili.hu) és a BestBurkoló (bestburkolo.hu) kisvállalkozók weboldalait találta a legjobban sikerültnek, és nekik ítélte meg az 5-5 millió forintot érő reklámtámogatást.

„Egyre többen tájékozódnak és vásárolnak az interneten, ami mára az információszerzés egyik leggyorsabban, legkönnyebben és legkényelmesebben elérhető eszközévé vált. Mindegy, hogy egy frissen alapított vagy évek óta működő cégről van szó, manapság már egyetlen vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy ne tegye le a névjegyet az interneten is. Ebben igyekszünk segíteni a kkv-k partnereként, hiszen már rég nemcsak informatikai és telekommunikációs szolgáltatásokat kínálunk, hanem minden olyan szolgáltatással jelen vagyunk a cégek életében, amellyel gördülékenyebbé tehetik a napi működésüket és növelhetik bevételeiket.” – mondta Lakatos Péter, a Magyar Telekom vállalati szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese.

Azt, hogy bármely üzleti területen tevékenykedő cég tud magának vonzó, és népszerű honlapot készíteni, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a legtöbb szavazatért járó Közönségdíjat a Telekom a Train Hungary-nak (trainhungary.hu) adta át. A Train Hungary külföldre történő teherszállításra specializálódott magán vasúttársaság, akiknek 3000 fős követőtábora 1 millió forint értékű marketing- kampány jutalomhoz segítette a céget.
A 4 tagú zsűri tagjai voltak: a Telekom kis- és középvállalati szolgáltatások területéről Lakatos Péter (vezérigazgató-helyettes) és dr. Árvai Gergely (ICT szolgáltatások marketingmenedzsment ágazatvezető), valamint külsős szakemberek Grósz Mónika, (e-commerce szakértő) és Jedlicska Márton (Isobar Budapest, Kreatív igazgató).

A zsűri a kiválasztásnál fontosnak tartotta, hogy mennyire könnyű megtalálni az alap információkat az oldalon, milyen az átadott üzenet szövegeinek minősége, vonzóbb-e a hasonló vállalkozások oldalainál, valamint vizuálisan mennyire megnyerő, harmonikus az oldal kialakítása. A verseny apropóját a tavaly szeptemberben bevezetett Webkönnyen szolgáltatás adta, aminek a segítségével mindössze néhány kattintással kerülhet fel az internetre az a vállalkozó, aki igénybe veszi a Telekom Webkönnyen alkalmazását.

A Telekom Honlapversenyre benevezett weboldalak megtekinthetők a https://webkonnyen-honlapverseny.telekom.hu/ oldalon.