Brandvee: a digitális viselkedés elemző

Brandvee: a digitális viselkedés elemző
Az új magyar startup, a kattintás alapú hirdetéseket teszi hatékonyabbá a felhasználók viselkedésének elemzésével.

A hirdetők kétharmada előnyben részesíti a kattintás alapú elszámolást a megjelenés alapú elszámolással szemben. Ezen hirdetők fele kis költségvetéssel dolgozik, havonta közel 10 000 dollár körüli összeget áldoz az online megjelenésre.

Mivel kis költségvetéssel dolgoznak igen fontos számukra a hatékonyság és a megtérülés. Egy hamarosan béta fázisba lépő, hazai fejlesztésű megoldás - a Brandvee - úgy képes megóvni a hirdetőket a fölösleges kiadásoktól, hogy csökkenti a hirdetések szórását.

A felhasználók nyilvános digitális lábnyomának elemzésével a Brandvee képes meghatározni egy internetes közösség legaktívabb tagjait, az ő viselkedésükben fellelhető mintákat felhasználva pontosabban határolja be a célcsoportot. Ennek eredményeképp a hirdetők költségei akár 70 százalékkal is csökkenhetnek, miközben a konverzió akár duplájára is nőhet.

A fejlesztők tervei szerint a Brandvee bevezetése után, igen hatékony eszköz lehet a reklám ügynökségek számára. A program használata nem igényel bonyolult képzéseket, bevetése nem jelent plusz költségeket, használata könnyű és egyértelmű. A megoldás a hirdetési költségek nehány százalékában kerül majd.