Az online marketing jövője

Az online marketing jövője
Az online reklámpiac eszközeinek tárháza napról napra bővül, így egyre kritikusabb, hogy a marketing stratégák miként osztják meg erőforrásaikat az egyes platformok között.

Gyakran csak hosszas teszteléssel lehet kiokoskodni, hogy banner-ekre, közösségi médiára vagy esetleg Google Ads-re fordítsák erőforrásaikat. Eközben a konkurencia ellen is vad harc dúl az új vásárlókért. Ebben a már-már elkeseredettnek tűnő helyzetben adhatnak óriási segítséget az internetes big data-ból és mindenféle algoritmusokból megszülető marketinges elemző szoftverek, mint amilyen a Captora is.

Az ex-marketing-guruk által alapított teljesen cloud alapú start-up, rengeteg fejfájástól kimélheti meg minden cég marketingrészlegét. A Captora legfontosabb újdonsága, hogy olyan vásárlókat képes feltérképezni számunkra, akik eddig nem is sejtették, hogy a mi termékünkre van szükségük. Saját és konkurenciánk erősségeit vizsgálva kutatja a piaci réseket és lehetőségeket. Eközben a vásárlói igényekből és keresési adatokból meghatározza a kereslet potenciális területeit is. A két oldal elemzése alapján dönti el, hogy milyen marketing eszközökkel képes cégünk betörni a kiaknázatlan piacra.

Az igényeinknek legmegfelelőbb és számunkra leghatékonyabb marketingstratégiát rendkívül komplex, tudományos számításokkal határozza meg a szoftver. Az új reklámtaktikánk eredményességét nyomon is tudjuk követni, hiszen a Captora platformokra és osztályokra lebontva képes analizálni, hogy elköltött dolláronként hányan találtak honlapunkra, mennyien néztek ott körül és végül mekkora arányuk lett vásárló ügyfél.

Az online marketing iránya az elkövetkezendő években, egyértelmű. Big data, keresés elemzés és csúcs technológiai számítások a reklámok és kereslet elemzésére. A Captora is ennek a folyamatnak lehet fontos mérföldköve.