Az okok, amiért mobilon is ott kell lenned

Az okok, amiért mobilon is ott kell lenned
Egy felmérés szerint a mobil felhasználók generálják a legtöbb forgalmat weboldalunkra, a mobil eszközök jelenleg tízszer hatékonyabbak, mint a print.

A mobil marketing már nem a jövő kihívása a Radicati legfrisebb kutatása szerint sokkal aktívabbak a mobilfelhasználók, mint gondoltuk. A jelenleg becsült 5,6 milliárd felhasználó a világ 87 százaléka 2018-ig 6,2 milliárdra növekszik majd. Miközben a jelenlegi 1,36 eszköz/user felnőhet 1,95-re. Ez azt jelenti, hogy szinte mindenkinek lesz kézi eszköze és egy tabletje is, ha akkor még egyáltalán ezt a fajta eszközt fogjuk favorizálni.

Ezt módosíthatják a gyorsan fejlődő weareable eszközök, amelyek nagy versenye még csak most kezdődött el. Az Apple eszközének a szállingózó hírei ezt az érdeklődést fokozzák.

2018-ra a becslések azt mutatják, hogy 12 milliárd fölé szalad az eszközök száma. Ez az elképesztő pontenciál fejlesztésre sarkallja az aplikáció fejlesztőket ugyanúgy, mint a marketingeseket.

A kutatók állítása szerint a mobil marketing fejlődése töretlen lesz az elkövetkező négy évben is, tehát érdemes stratégiát építeni a hordozható eszközök felhasználóira. A Gartner egy korábbi kutatásában leírtak szerint a mobil felhasználók 75 százaléka használja a telefonját levelei megnézésére.

51 százalék ezek közül nem csak rápillant a levélre, hanem meg is nyitja azt telefonján. Ez az arány sehol máshol nem elérhető jelenleg. A mobilos vásárlások hatékonysága is jobb, mint az asztali eszközök felhasználói esetében, a mobilosok már most többet költenek arányaiban mint mások. Ezen számok azt mutatják, hogy a mobil már most tízszer hatékonyabb mint egy nyomtatott ajánlat. 

Az azonnal, bárhonnan, bármilyen eszközről vásárlók beszerzéseik 56 százalékát telefonjukról, vagy tabletjükről intéznék jövőre. Ehhez persze a legegyszerűbb és leghatékonyabb aplikációkat igénylik.

A mobilos trendszetterek sikere főképpen a kiváló és gyors kommunikációban rejtőzik, hiszen nem érünk rá a felesleges körökre. A mobilon keresztül pedig gyorsan és hatékonyan tudunk már információt beszerezni és akár vásárolni is. A mobilon érkező ajánlatok ezen okok miatt hatékonyabbak, mint a más csatornákon érkezők.

Az otthoni felhasználás átcsúszott inkább a szabadidő és a szórakozás kategóriába, ahol már nem feletétlenül szeretünk leveleket böngészni, ajánlatokat olvasni, ha azt elintézhettük napközben is.

Mégtöbb érv és mégtöbb adat a B2B community oldalán található a témában.