Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt. lead ügynöksége

Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt. lead ügynöksége
Az ACG Reklámügynökség kapott megbízást az E.ON Hungária Zrt. kommunikációs stratégiájának támogatására, és az ehhez kapcsolódó aktivitások és integrált kampányok menedzselésére. Az ACG 2018. január 1-től lead ügynökségként segíti a márka integrált, 360 fokos kommunikációját.

Az E.ON Hungária a MAKSZ tendereztetési útmutatásait szem előtt tartva keresett stratégiai ügynökségi partnert meghívásos, több fordulós zárt tenderen 2017 tavaszán. Az ACG 2018. január 1-től lead ügynökségként felel majd az egyes kommunikációs területek és ügynökségek munkájának összehangolásáért, illetve stratégiai és integrált kampányok tervezéséért és megvalósításáért.

„Az E.ON az új energiavilágot építi. A lehető legjobb üzleti és ügyfélmegoldásokon dolgozunk a jövő kulcsfontosságú területein, így a kommunikációnkban is az innovatív és úttörő ötleteket díjazzuk. Az ACG által felvázolt stratégiai irány találkozott az elképzeléseinkkel” – hangsúlyozta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Zrt. marketing és kommunikációs vezetője.

„Együttműködésünk nem újkeletű: 2005 és 2013 között 8 évig segítettük már stratégiai tanácsainkkal az energetikai vállalat kommunikációját, most tehát külön öröm számunkra, hogy a tender megnyerésével csapatunk visszanyerte lead ügynökségi szerepét” – mondta Bujdosó Bianka, az ACG client service vezetője, aki kiemelte: egyedülállóan izgalmas feladat a vállalat megújult arculatához és üzleti filozófiájához illeszkedő friss, dinamikus kommunikációs irány kialakítása.