Aditle: az interaktív mobilmarketing legújabb dimenziója

Aditle: az interaktív mobilmarketing legújabb dimenziója
A legtöbben viszolyogva tekintünk a mobil reklámok statikus bannerjeire, melyek bosszantó módon a kijelző döntő részét el is takarják. De mi lenne, ha ezen unalmas, suta feliratok helyett interaktív hirdetésekkel találkozhatnának a felhasználók, melyek játékszerű élményt nyújtanak?

Gyanítható, hogy ezzel a módszerrel sokkal szerethetőbbé és ezáltal eredményesebbé is válhatnának a reklámok.

Az Adtile nevű - mindössze 9 főből álló - vállalat olyan összetett hirdetéseket tervez mobil eszközökre, melyekkel applikáción belül szórakoztató módon népszerűsíthetnek különböző akciókat, kedvezményeket a cégek. Az Adtile Motion Ads elsőként használja ki a mai telefonokba épített számtalan szenzort, így a giroszkópok, gyorsulás érzékelők és GPS-ek mind aktívan hozzájárulnak, hogy a reklámok érdekesek és megragadóak legyenek.

Szemléletes példája lehet a technológia alkalmazásának, ha egy kávézó alkalmazása, amikor érzékeli közeli jelenlétünket, akkor megkér minket, hogy a telefonunkkal rajzoljuk a levegőbe a kávézó kezdőbetűjét. Közreműködésünkért cserébe kapunk egy kávé kupont és iránytűszerű utasításokat a legközelebbi helyre, ahol azt azonnal be is válthatjuk.

Az Aditle számára a leghangsúlyosabb elem a felhasználói élmény tökéletesítése, melynek minden esetben interaktívnak kell lennie, és amennyire csak lehet mellőznie kell a kijelző nyomogatását. A tervek között szerepel még, hogy az okos órákra is átültessék ezt a koncepciót, így a karunk mozgatásával tudnánk jobbnál jobb ajánlatokhoz jutni. Érdekes még kiemelni, hogy az Adtile kínál időjárás alapú hirdetéseket is, melyek például feldobhatnak egy hűsítő fagyi ajánlatot, ha nagy hőség van, vagy télen egy forró csoki promóciót.

Habár a technológiát használók listája titkos, az Aditle honlapjára felkerült képekből sejthető a Nike-val való együttműködés, és biztosak vagyunk benne, hogy számos nagyvállalat igyekszik majd a jövőben integrálni a fejlesztők ötletes reklámjait. A fogyasztók is értékelni fogják az új típusú hirdetéseket, hiszen ha már a hirdetésektől úgysem tudunk megszabadulni, akkor elvárható, hogy legalább kreatívak és megragadóak legyenek.