A véleményvezérek hatalma

A véleményvezérek hatalma
A közösségi média szereplők rengeteg felhasználóhoz jutnak el közvetve, vagy közvetlenül. Izgalmas számok és nevek a közösségi médiából. (infografika)

A közösségi média marketing értékét kutató infografikát publikált a napokban a business2community.com. A rövid cikk és az igen méretes infografika üzenete egyértelmű, az internetes véleményvezérekbe fektetett bizalom megtérül.

A hagyományos online hirdetések hatékonyságával szemben, a bloggerek, Facebook "influencerek" hatása sokkal nagyobb, mint korábban azt gondoltuk - állítja a közösségi média támákban mérvadó weboldal szerzője.

A tíz legismertebb név - Seth Godin, Guy Kawasaki és Brian Solis - mellé számos olyan szerző is felkerült akiket érdemes figyelni mostanában.

A különböző közösségi média csatornákat pedig számszerűen veti össze érdeket tényekkel.
Például a Facebook 1 milliárdos felhasználói bázisát India lakosság számával, a Twitter 200 milliós közönségét Brazilia népességével. 

Az anyag a számokon kívül tippeket is tartalmaz a közösségi média és a marketing határterületén mozgó jelenségről, a véleményvezérek hatásáról.

A teljes anyag nagy méretben itt érhető el.