A tartalommarketinget is lehet profin csinálni

A tartalommarketinget is lehet profin csinálni
A tartalommarketing csak akkor hatékony, ha megfelelő módon végzik. A 7blog bemutatja a Cornerstone néven futó content technikát.

Évek óta folyik a csapból is, hogy a tartalommarketing a gyakorlatban hatékony, innovatív, profitábilis, stb. – legalábbis, ha rendesen csinálják. B2b-ben szinte nincs is más opciód, de az e-commerce területén is motoros kasza tud lenni a profi tartalommarketing – mégis alig néhány cég él vele - írja a 7blog. Nem tudják, hogy álljanak neki, milyen stratégiát kövessenek, idő, amíg beindul és rengeteg vele a macera, a munka meg a költség.

Annak érdekében, hogy a 7blog lelkes olvasóinak ne kelljen többé keresniük a tartalommarketing lapát nyelét, most részletesen bemutatom az egyik leghatékonyabb – és itthon még nagyon kevéssé ismert content technikát, a Cornerstone-t. Íme, tartalommarketing a gyakorlatban:

MI AZ A CORNERSTONE?

A Cornerstone (magyarul: Sarokkő) egy hosszú, alapos és nagyon minőségi írás. Az elérhető legjobb a témában – kiegészítve pár speciális SEO-optimalizálási megoldással.

DE MINEK ILYEN RETTENETEKET ÍRNI?
A Cornerstone-ra azért van szükség, mert egy ebédszünetben összetákolt 500 szavas középszerű gondolat-rohanással egészen egyszerűen – kompetitív, nagy keresési számú kulcsszavakra – soha nem fogsz értékelhető találati pozícióba kerülni a keresőkben – az optimális hosszúság ugyanis a MOZ szerint 2350+ szó.

Ha hirdetésekre épül a marketinged, akkor – mindaddig, amíg költesz -, addig lesz ugyan látogatói forgalmad, de ha átlagos a cikk, akkor alig, vagy egyáltalán nem lesz belőle konverzió, így árbevétel sem – ahogy azt számos, minőségre kevésbé fogékony menedzser, vállalkozó, földesúr már saját bőrén is megtapasztalhatta…

A Cornerstone a középszer posványával szemben a tartalommarketing nagyágyúja; 2000 szó feletti hosszával inkább novella, mint cikk, tartalmi mélységét és minőségét pedig csak a leg- kezdetű szavakkal lehetséges jellemezni.

EL KELL ÁRULNI A TUDÁS LEGJAVÁT?
Nagyon sokszor kapjuk meg azt a kérdést: miért jó az, ha egy cégben évtizedek alatt összegyűjtött tudást és tapasztalatot az ember ingyen feltesz a netre? A válasz a cikk további részében!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!