A tartalommarketing 44 fegyvere

A tartalommarketing 44 fegyvere
Jeff Bullas blogjában a tartalommarketing eszközeiről értekezik, mi meg csak bámulunk, hogy mennyiféle tartalmat lehet manapság előállítani.

Egyes marketingesek már a PR végnapjairól is beszélnek mostanában, ha a tartalom-marketingről kérdezik őket. Jeff Bullas a téma vezető bloggere még nem temette el a PR-t, viszont a tartalommarketinget egyre fejlődő trendnek tartja, amivel a felhasználók hatalmas tömegeit lehet elérni.

A content, azaz a tartalom mindenek felett elképzelés már jóideje a marketingesek egyik buzzworjének számít, de Jeff most azonosította is a felhasználható eszközöket is.

A céges és magájellegű weboldalak esetében Jeff 44 féle tartalmat különböztet meg, amelyek egy része a hazai weboldalakon egyáltalán nem általánosan használt lehetőség.

Az elképesztő lista tartalmát három kategóriába sorolja, úgy mint saját előállítású, tallózott és közösségi tartalom. Ezek mindegyike a látogatóink számára vonzó vizuális, letölthető, olvasható, böngészhető, felhasználható, továbbküldhető, megosztható anyagokat generál oldalunkon, blogunkon.

Akadnak közte általánosan használt elemek, mint a hírlevél, a céges hírek, vagy a grafikonok, de találunk a listában meglepőbbeket is, mint a mémek, a mind mapok, vagy a képregények.

Érdemes átolvasni az egész blogbejegyzést, amely hosszasan elemzi a témát, s felhasználni egy-két újabban divatossá váló marketing eszközt az alábbi hatalmas listáról.