A kreatív empátiával másképpen nézel a világra

A kreatív empátiával másképpen nézel a világra
A kreatív empátia egyrészt marketingpszichológiai, másrészt technológiai megközelítés, amely segítségével megtanulhatod, hogyan nézz másképp az adataidra, a fogyasztódra és a funnel-re.

A kreatív empátia és az adatvezérelt marketing együtt sok pénzt és fáradságot spórolnak Neked, a felhasználóidnak pedig egy sokkal zökkenőmentesebb user journey-t biztosítanak - írja a 7blog.hu.

Fontos leszögezni a legelején, hogy az adatnak önmagában nagyjából annyi jelentése van, mint homokszemnek a sivatagban. Mi döntjük el, melyik adat fontos — mi döntjük el, hogy homokvárat építünk, vagy folyómedret próbálunk ásni.

A kreatív empátia egyrészt marketingpszichológiai, másrészt technológiai megközelítés, amely segítségével megtanulhatod, hogyan nézz másképp az adataidra, a fogyasztódra és a funnel-re.

KREATÍV EMPÁTIA
Funnel és adat — mint vaníliafagyi és brownie — létezhetnek egymás nélkül, de minek, mikor együtt nyerik el igazi értelmüket?

A kreatív empátia nem szól másról, mint hogy meglásd azt, amire a Te potenciális fogyasztódnak a legnagyobb szüksége lenne, és kitaláld, hogyan adhatod meg neki. Ennél a folyamatnál fontos alapvetés, hogy a marketing ma egy sokkal fogyasztóközpontúbb terület, mint mondjuk 15 éve volt. Az igazi sikerek akkor születnek, ha valóban érdekel a fogyasztód és nem csak rá akarsz sózni valamit gátlástalanul.

Fontos tehát, hogy a kreatív empátia nem vágyak és szükségletek generálásáról szól, hanem arról, hogy meglátod az adatokon keresztül azt, amire egy kellemesebb user journey érdekében szükség lenne.

LÉGY NYITOTT AZ ADATOKRA ÉS KREATÍV ÉRTELMEZÉSÜKRE
Így néha olyan kérdésekre is választ kaphatsz, amelyeket fel sem tettél. Nézzünk egy mindennapi példát: ha szülinapi tortákat szeretnék eladni, akkor egy e-mail címhez párosított születési dátum láttán biztosan felcsillan a szemem, ha viszont luxusterméket kínálok, akkor a jövedelemre utaló bárminemű adat sokkal fontosabb lesz, mint a születési dátum. A teljes cikk itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Marketing