A képválasztás aranyszabályai

A képválasztás aranyszabályai
Bár lassan a csapon is az folyik ki, hogy mennyire fontos minden internetes tartalomhoz jó illusztrációt vagy képet választani, azzal már kevesebben vannak tisztában, hogy milyen is pontosan egy hatásos és ötletes kép.

A tartalom marketing gyakorlatilag elképzelhetetlen képek és illusztrációk nélkül. Ez ma már mindenki tudja, de arról kevesknek van fogalma, hogy mitől lesz figyelem felkeltő egy kép, hova érdemes helyezni az oldalon és egyáltalán honnan szerezzük meg a tartalmainkhoz passzoló vizuális anyagokat.

Ebben a nehéz feladatban segít a Quick Sprout által összeállított infografika.
A közösségi média megközelítőleg kétharmada már képi tartalom, így nagyon fontos hogy a nagy tömegben ki tudjunk tűnni egy-egy jól megválasztott illusztrációval. A képet tartalmazó tartalmakat kétszer annyian tekintik meg, és Twitter-en is két és félszer gyakrabban kerül retweet-elésre egy fotós bejegyzés.

Az összeállítás egyik javaslata, hogy helyezzük képeinket egy keret szerű rácsos elrendezésbe, melytől nyomban profibbnak fog tűnni az oldalunk. A különböző filterektől sem kell megijednünk, sőt, ha egységesen használunk egy bizonyos színvilágot, akkor még cégünk ismertetőjévé is válhat, hasonlóan a vállalat színeinek konzisztens alkalmazásához. Az unalmas “stock” fotók helyett pedig érdemesebb lehet egy izgalmas, és egyedi Instagram képet választani, melyek a Laundry Service felmérései szerint sokkal hatásosabbak a gyakorlatban.

További tippekért és tanácsokért érdemes átszaladni a teljes infografikán, mely számtalan konkrét ötletet rejt még az érdeklődőknek.