A Sans Clichével folytatja a Terrán

A Sans Clichével folytatja a Terrán
Ügynökséget váltott a Terrán Tetőcserép. Januártól a Sans Cliché támogatja a vállalat kommunikációs tevékenységét.

Az ügynökség többfordulós kiválasztáson nyerte el a megbízást. A Sans Cliché feladatai a stratégiai tervezésre és tanácsadásra, a sajtómunkára, a kreatív koncepciók és komplex kampányok kidolgozására, valamint a belső és külső kommunikáció támogatására is kiterjednek.

„Célunk, hogy olyan megoldásokkal színesítsük a Terrán kommunikációját, amelyeknek köszönhetően a stratégiai irányok még jobban meg tudnak mutatkozni, egy egységet alkotva jelennek meg minden területen. Az együttműködés keretében új elemekkel kívánjuk bővíteni az eddig alkalmazott eszköztárat, egyedi megközelítésben tervezzük megszólítani a Terrán különböző célcsoportjait” – mondta Könyves-Ruzsányi Edó, a Sans Cliché ügyvezetője.

Az ügynökséget és a brandet a szakember 2017-ben hívta életre Vadász Alexa kommunikációs szakértővel együtt. Ahogyan a név is mutatja, szerették volna az eddigiektől eltérő alapokra helyezni a tanácsadói tevékenységet, a kommunikációról való gondolkodást és megvalósítást. A csapat folyamatosan arra törekszik, hogy a sztenderdek mellett eddig járatlan utakat is mutassanak ügyfeleiknek.

Többek között az Magyar Elektrotechnikai Egyesület, a MYL Energy, az ENEFEX, az Ipsol kampányaiban működnek közre, emellett a Wavemaker PR-szakmai partnerei. Dolgoztak például a Kamion EB-t szervező Truck Race Promotion, a Magister Products, valamint az Amazon Web Services kiemelt magyar képviselőjének, a TC2-nek a kampányain is.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Címkék: Marketing