A Microsoft stratégiai partnerségben az eOne-nal

A Microsoft stratégiai partnerségben az eOne-nal
Az Entertaimnet One UK egy éves szerződést írt alá hét film promóciójáról a Microsoft Advertisinggal.

Az eOne UK, a világ egyik legnagyobb filmekre és sorozatokra specializálódott szórakoztatóipari cégének Egyesült Királyságbeli vállalata, hét új film a promócióját fogja futtatni MSN, Xbox, Skype, és Windows 8-on keresztül a következő 12 hónapban.

Az együttműködés a nemrégiben bemutatott  Need for Speed és  a Beavatott című filmmekkel vette kezdetét, és olyan filmek szerepelnek benne még például, mint a The Raid 2, Pomeii, Earth to Echo.

A megállapodás egyik fő célkitűzése, hogy az eOne UK a Microsoft ID azonosítói használata által,  minden film számára a legrelevánsabb platformot találja meg, annak érdekében, hogy a kampány minél hatékonyabban  jusson el a célközönséghez.