A Linkedin egyre fontosabb közösségi média csatorna

A Linkedin egyre fontosabb közösségi média csatorna
Egy amerikai felmérés szerint a B2B szektorban a legtöbbet használt közösségi médiává nőtte ki magát a Linkedin.

Egy felmérés szerint a B2B szektorban a leginkább használt közösségi média eszközzé nőtte ki magát a Linkedin. Ez meglehetősen érdekes abban a megvilágításban, hogy tavaly még a cégek többsége a Facebook jelenlétet favorizálta.

A felmérésben megkérdezettek mintegy 65 százaléka szerint a Linkedin jobban alkalmas munkára, mint bármilyen más közösségi oldal. A Facebookot csak a harmadik helyre sorolták, mert a céges blogokat hatékonyabb eszköznek gondolták a válaszadók.


A negyedik helyre a Twitter került, amely Európában és itthon is kevébé elterjedt. A Linkedin felhasználók száma 325 000 körül mozog Magyarországon, míg a Facebook 4,4 millió magyart tart számon. (Ez a szám persze lehet csalóka, mivel azt pontosan senki sem tudja, hogy ezek közül mennyi a hamis felhasználói fiók, duplikátum.)

A Linkedin szakmai közössége egyébként sokat erősödött, amióta újragodolták az oldal arculatát, bevezették - az újfajta értékelési rendszert - az endorse-t.

Forrás: Marsden