A Google My Business lesz a cégek online jelenlétének új központja

A Google My Business lesz a cégek online jelenlétének új központja
Kétségtelenül a Google a vásárlók fő fegyvere, ha nyitvatartási adatokat, boltok elhelyezkedését vagy céges oldalakat szeretnének gyorsan és egyszerűen megtalálni az interneten.

Az új ügyfelek elcsábításában pedig egyre fontosabb szerepet kap a cégek közösségi média-jelenléte, és a korábbi felhasználók értékeléseinek befolyásoló ereje is. A Google frissen bejelentett eszközével a vállalkozások soha nem látott egyszerűséggel tudják mostantól kezelni ezen kiemelkedően fontos tényezőket.

A Google My Business szolgáltatásával, az eddig csak macerásan változtatható és számos apró beállítási menüben elrejtett, vállatainkkal kapcsolatos információkat gyorsan és kényelmesen fogjuk tudni módosítani. Ezzel a számos Google termékben megjelenő céges profilokat egy helyről tudjuk navigálni, mely nagyban hozzájárul ahhoz, hogy vásárlóink a számukra releváns tájékoztatáshoz könnyen hozzájussanak. 

A Google keresés, a Google Maps és a Google+ szolgáltatásokból az adatok mind a My Business felhasználónkba futnak össze, ezzel könnyen áttekinthetővé téve azokat. Ugyanitt tudunk fogyasztói értékelésekre válaszolni, képeket feltölteni, illetve cím, telefonszám és nyitvatartási információkat megadni. Sőt mi több, közvetlenül a céges Google+ oldalára posztolhatunk híreket, akciókat.

Az egyik leghangsúlyosabb elem természetesen az AdWords Express integráció, melynek köszönhetően betekintést kaphatunk abba, hogy miként találnak oldalunkra a látogatók és milyen jellegű tartalomra a legfogékonyabbak. A Google+ közösségi oldalról származó adatok pedig abban segítenek, hogy pillanatok alatt áttekinthessünk különböző felhasználói trendeket és vásárlóink demográfiai megoszlását.