A 10 dolog, amit sose csinálj a mobilmarketingben

A 10 dolog, amit sose csinálj a mobilmarketingben
A mobil marketing egyre növekvő lehetőség-csokrot kínál a marketingeseknek. Néhány szabályt azonban nem árt betartani, különben a kampányunk bedőlhet.

A mobilos e-mail marketing hatékonyságát jelenleg minden szakértő az egyik leghatékonyabb felhasználó elérési módnak gondolja. A felhasználók többsége naponta számos alkalommal nyitja meg okostelfonján, vagy tabletjén az érkező üzeneteket. A jól tervezett mobilra optimalizált, reszponzív levelekben elküldött üzenetek sokkal megnyitási hajlandóságot érnek el a felhasználóknál, mint a webes marketing levelek.

A mobilos marketing üzenetek esetében is akadnak olyan szabályok, amelyeket be kell betartanunk a hatékony kampányok futtatásához. Ezeket a szabályokat, hibákat gyűjtötte egybe a Getresponse. Érdemes odafigyelni a legfontosabbakra, mert a felhasználók egyik legszemélyesebb eszközére nem mindegy, hogy milyen üzeneteket juttatunk el.

Akadnak általános hibák, mint a spam, az unalmas vagy régimódi üzenettípusok, amelyek legtöbbször csak bosszúságot okoznak a felhasználónak. Akadnak olyan hibák, amelyek elkerülhetők már a kampány előkészítéskor, stratégia kialakításkor, a tervezés időszakában.

Ezenfelül kiemelt jelentőséget kapott mostanában a biztonság, az adatvédelem és a személyes adatok kérdése. A felhasználók többsége ugyan még nem tudatosan, de félti az adatait, a telefonját. A hanyag adatkezelés, adatok illetéktelen kezekbe jutása, a bizalom elvesztése pedig itt is komoly felhasználószám csökkenéssel járhat.