Marketing 2. oldal

351 milliárd forintos reklámköltést mutat az MRSZ, tovább tart a reklámkiadások reál áron mért csökkenése

351 milliárd forintos reklámköltést mutat az MRSZ, tovább tart a reklámkiadások reál áron mért csökkenése

A hazai reklámköltések szerkezetében jó hír, hogy sikerült megállítani a digitális reklámfelületeken a globális szereplők további térnyerését.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Ezekből a RevoCupokból ihatod idén a kedvenc italod – Mutatjuk a VÍZió pályázat nyerteseit

Ezekből a RevoCupokból ihatod idén a kedvenc italod – Mutatjuk a VÍZió pályázat nyerteseit

Több mint 400 mű érkezett a VÍZió nevű grafikai pályázatra, amelyet a víz világnapja alkalmából hirdetett meg Magyarország elsőszámú újrahasználható pohár rendszere, a CupRevolution. A szakmai zsűri Kőrösi Márta munkáját ítélte a legjobbnak, amely még idén rákerül a klubokban és rendezvényeken elérhető félliteres RevoCupokra. A közönségszavazáson pedig Dobrovitz Darina alkotása volt a legnépszerűbb, így ez is látható lesz többek között a nagyobb sportlétesítményekben és a Budapest Parkban is, hogy ösztönözze a fiatalokat a környezettudatosságra, a tudatos vízhasználatra és a tartós műanyagpoharak újrahasználatára.
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének

A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének

A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Az MBH Bank különleges bankkártyákat bocsátott ki a Visa jóvoltából a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok alkalmából

Az MBH Bank különleges bankkártyákat bocsátott ki a Visa jóvoltából a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok alkalmából

Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés célja, hogy a biztonságos fizetés élményén túl, a Visa és az MBH Bank lehetőséget biztosítson az ügyfeleknek, hogy közvetetten ők is részesei lehessenek az olimpiai élménynek.
A MindMiners lett az Eisberg PR partnere

A MindMiners lett az Eisberg PR partnere

Az idei évtől a MindMiners Collective látja el Magyarország meghatározó élelmiszeripari cége, az Eisberg kommunikációs és PR ügynökségi teendőit. A három éve alakult, a kommunikációra stratégiai területként tekintő, régiós piacon is aktív tanácsadó csapat ügyfelei-partnerei között olyan brandek szerepelnek, mint a Richter Gedeon Nyrt., az OTP Csoporthoz tartozó PortfoLion, a Kulcs-Soft, vagy a Publicis Groupe Hungary, illetve annak regionális társszervezete, a Publicis Le Pont.
Különleges megmozdulással hívja fel a figyelmet a Danone a zöldebb jövőre a Föld Napja alkalmából

Különleges megmozdulással hívja fel a figyelmet a Danone a zöldebb jövőre a Föld Napja alkalmából

A Danone Magyarország idén ismét csatlakozott a Föld napjához. Egy egyedi, kollégákkal és fogyasztókkal közösen szervezett flashmobbal hívta fel a figyelmet a fenntarthatóság fontosságára
A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelenti exkluzív hirdetésértékesítési együttműködését

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelenti exkluzív hirdetésértékesítési együttműködését

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelentette, hogy a Paramount kizárólagos megállapodást kötött a SkyShowtime hirdetési értékesítéseinek kezelésére valamennyi piacán. Az együttműködés révén a SkyShowtime és a Paramount globális hirdetésértékesítési üzletága egységes hozzáférést kínál a világ vezető hirdetőinek a prémium hirdetési helyekhez több mint 20 európai piacon.
Nespresso X Zèta: Designer cipő újrahasznosított kávézaccból

Nespresso X Zèta: Designer cipő újrahasznosított kávézaccból

Újrahasznosított kávézaccból készített utcai cipőt a Nespresso és a Zèta nevű francia divat-startup, hogy ezzel is felhívják a figyelmet a kávékapszulák szelektív gyűjtésének és újrahasznosításának fontosságára. A limitált kiadású cipőkollekciót a zéró hulladékkibocsátás és az ökodizájn alapelvei, illetve a francia stílus inspirálták. A Nespresso a Hublot, a Caran d´Ache, a Vélosophy és a Pannonhalmi Főapátság után újabb ikonikus kollaborációval mutatja be, hogyan kelhetnek új életre az újrahasznosított Nespresso kávékapszulák.
Arculatváltás és új funkciók a Díványon

Arculatváltás és új funkciók a Díványon

A prémium magazin olyan letisztult és elegáns külsőt kapott, ami jól tükrözi, hol tart jelenleg a kiadvány. Strukturális változásokat is hozott az átalakítás, illetve új tartalmi elemekkel is bővült az oldal.
2/216