7 tartalom marketing tipp 2014-re

7 tartalom marketing tipp 2014-re
Hogyan legyünk igazán hatékonyak a tartalom marketing területén?

Heather Gonzales hét pontban foglalta össze a jó tanácsait, amellyel kitűnhetünk a tömegből, új rajongókat, vásárlókat szerezhetünk és megerősíthetjük a meglévő fogyasztóink elkötelezettségét. Mit is kell hát tennünk?

Írjunk jobb címeket
Ha középszerű, érdektelen címeket írunk, senki nem fogja elolvasni a posztjainkat, legyen bármilyen érdekes a tartalmuk. Merítsünk ihletet más online kiadványokból, végezzünk egy kis kutatást, hogy milyen típusú cikkek illenek legjobban a blogunkba. Írjunk mindig több címet, mielőtt kiválasztjuk, hogy melyik a legjobb.  Ez sokat fog segíteni címadási képességünk javulásában.

Hozzunk létre egyedi tartalmakat
Az egyedi tartalom létrehozása sokkal több, mint az információk saját szavainkra való lefordítása. A kulcs az egyediség, hiszen ilyen tartalmakkal sokkal előkelőbb helyeken szerepelhetünk a keresők találti listáján.

Ássunk mélyebbre
Ne írjunk rövid és felszínes bejegyzéseket.  Semmi sem annyira idegesítő, mint egy olyan post, ami csak a felszínt kaparássza. Szánjunk időt a témában való elmélyedésre, hogy izgalmasabb írást tudjunk készíteni, mint a többi blogger.

Legyünk érzelmesek
Ne kerüljük az érzelmeket bejegyzéseinkben, elvégre embereknek írunk. Az érzelmek segítenek abban, hogy mondanivalónkat közelebb vigyük olvasóinkhoz. A történetmesélés az egyik legjobb módja, hogy üzenetünket el tudjuk juttatni a célközönségünkhöz. A történetek érzelmeket közvetítenek és ezek összekapcsolják az olvasóinkat cégünkkel, brandünkkel.

Használjuk a közösségi médiát
A közösségi média oldalak nem csak arra alkalmasak, hogy legújabb blogbejegyzéseinket megosszuk. A Facebook rajongóink 80 százalékkal nagyobb valószínűséggel ajánlanak minket a nem rajongóknak és 75 százalék annak az esélye, hogy Twitter követőink vásárolni fognak tőlünk. Tegyünk meg mindent, hogy lojális és elkötelezett online közösséget építsünk ki.

Legyünk következetesek
Minden blognak és közösségi média platformnak megvan a sajátos ökoszisztémája. A siker kulcsa ez esetben a következetesség. Szerkessz egy „tartalom naptárat” sé tartsuk is be, de ne vállaljunk többet, mint amit el tudunk végezni.

Posztoljunk optimális időben
A különböző közösségi média felületeken különböző időszakba érdemes bejegyzéseket közzétenni. Tekintsük át ezt az infografikát és fogadjuk meg az itt látottakat, mert enneka betartsával érhetjük el a legtöbb embert az oldalakon.