2015-ös marketing jóslatok

2015-ös marketing jóslatok
Közeledik az év vége, ilyenkor illik összefoglalni az évet. A Wheelhouse szakemberei úgy gondolták már novemberben megjósolják a jövő évi trendeket.

A blogbejegyzésükben kicsit végletesen a jövő évet a "fejlődsz vagy elpusztulsz" évének titulálták. Ezzel is kifejezve, hogy a régi marketing szemléletek idje lejárt. Új szelek fújnak a marketing ügynökségek stratégiával foglalkozó irodáiban.

2014 a Content marketing éve volt, vajon folytatódik ez a trend, vagy valami új jön, ami ezt a buzzword-öt is elsöpri? Újra kell tanulnunk a közösségi médiás eszközöket, vagy minden marad a régiben? Csak jósolgatni lehet, de az idei évre alapozva ezt elég nagy eséllyel meg is tehetik azok, akik a trendeket irányítják és nem csak kullognak utánuk.

Igen az bizonyos, hogy egyre nagyobb lesz a marketing zaj, mindenhonnan özönlik majd a cégek üzenete. Mobilon, tableten és sőt akár a játékkonzolainkon sem tudjuk majd elkerülni a marketingesek jól kitervelt akcióit.

Az egyre pontosabban megrajzolt profilunk miatt igen jó célponttá válhatunk a mikrotargettálás segítségével. Lassan sebészi pontossággal érkezik meg a reklám a Google és a Facebook oldalain keresztül. Mindazonáltal hatékonyak maradnak-e az online közösségekbe beküldött üzenetek? Érdemes-e még csoportokat szervezni, céges oldalakat fenntartani a rajongóknak?

Mindezekre próbál választ adni a következő grafikus jóslat.