2 millió aktív hirdető van a Facebookon

2 millió aktív hirdető van a Facebookon
A cég legújabb hirdetéskezelő applikációjának bemutatásakor jelentette be, hogy hirdetőinek száma harmadával növekedett az elmúlt fél évben.

Hat hónappal ezelőtt 1,5 millió, kilenc hónappal ezelőtt pedig 1 millió aktív hirdetőt volt a közösségi oldalon. Ez azt jelenti, hogy a cégnek 9 hónap alatt 1 millióval sikerült növelnie aktív hirdetőinek számát, akik többségében kis és középvállalkozások köréből kerülnek ki.

Egy felmérés szerint a kis- és középvállalkozások mintegy 55, 1 százalék rendelkezik Facebook oldallal, és mintegy 20 százalékuk nyilatkozta azt, hogy hirdetésre leggyakrabban a kiemelt poszt lehetőséget használják. Ugyanakkor a Facebook saját felmérése szerint a kisvállalkozások mintegy 35 százaléka egyáltalán nincs is jelen a világhálón.

Azonban annak ellenére, hogy ilyen mértékű növekedést produkálta cég, az digitális hirdetési piac mindössze 7,8 százalékát mondhatja magáénak, ezzel szemben a Google 33,1 százalékot.

A most induló Ads Manager applikáció pontos tájékoztatást ad a felhasználóknak hirdetéseikről, azok költéségéről, az elérésről, valamint a megjelenés gyakoriságáról.

A cikk forrását itt olvashatja.