Marketing 1. oldal

Marketing: Kim Kardashian-nak lefőtt a kávé?

Marketing: Kim Kardashian-nak lefőtt a kávé?

Új trend figyelhető meg az influencer-marketing területén, ami szerint a nagyok süllyednek, a kicsik emelkednek.
Emojik a marketingben: igen, de csak ésszel!

Emojik a marketingben: igen, de csak ésszel!

Az online közösségben fontos szerepe van az emojiknak, érdemes megnézni, hogy miképpen tudja használni a marketing szakma.
Olyan márkastartégiát mutatott be a Vodafone, hogy megőrülsz

Olyan márkastartégiát mutatott be a Vodafone, hogy megőrülsz

A 36 országot érintő márkastratégia a Vodafone azon alapelvén nyugszik, mely szerint az új technológiák és a digitális szolgáltatások pozitív szerepet játszanak majd a társadalom formálásában és az életminőség javításában.
Nagyot durrant a programmatic piac

Nagyot durrant a programmatic piac

Több mint 150 százalékkal nőtt a programmatic videó, de a programmatic piac egésze is óriásit bővült tavaly. Az IAB Europe az IHS Markit kutatócéggel együttműködésben a dmexco-n mutatta be az európai költési adatokat.
800 csatorna van, mégsem boldogok – ilyen az amerikai tévés piac

800 csatorna van, mégsem boldogok – ilyen az amerikai tévés piac

Az amerikai tévés piac egyik nagy guruja, Alan Wolk tartott előadást az Internet Hungary-n, melyből nem csak az derült ki, hogy egy átlagos amerikai háztartás 800(!) tévécsatornát nézhet, hanem az is, hogy a netes tartalmak és az új generációk milyen kihívásokkal állítják szembe a világ legnagyobb kábeltévés piacának szereplőit.
Copywriting technikák, amik mobilon is működnek (és amik nem)

Copywriting technikák, amik mobilon is működnek (és amik nem)

Az értékesítési szövegírás alapelvei hosszú évtizedek óta ugyanazok, és nem is fognak megváltozni. Ugyanakkor lehetetlen figyelmen kívül hagyni azokat a különbségeket, amik egy több oldalas levél és egy kis képernyőre szánt üzenet között vannak.
Eleged van a hirdetésekből? Olvasd ezt el!

Eleged van a hirdetésekből? Olvasd ezt el!

Vannak, akiket idegesít a testre szabott reklám.
Digitális armageddon jöhet?

Digitális armageddon jöhet?

A Google adatai alapján 60 ezerszer keresünk rá valamire, 70 ezer YouTube videót tekintünk meg, 7 ezer tweetet küldünk el, és 800 fotót osztunk meg az Instagramon, összesen közel 50 GB digitális forgalmat generálva – másodpercenként.
Az Apple megölheti a remarketinget

Az Apple megölheti a remarketinget

Mi lenne, hogyha a keresési és webes látogatási előzményeinket nem tudnák a cégek célzott bannerekre, remarketingre felhasználni? Ha például egy új autó, telefon vagy repülőjegy netes vásárlását követően nem bombázhatnának minket újabb készülékeket vagy szállásokat kínáló hirdetésekkel. E téren az Apple a hirdetők számára fenyegető lépést tett!
Korunk fiataljai Katniss Everdeen köpönyegéből bújtak elő

Korunk fiataljai Katniss Everdeen köpönyegéből bújtak elő

A korszak fiataljait nem a tárgyak iránti vonzalom, hanem az érzelmei vezérlik, ez pedig új kihívást jelent a marketing szakemberek számára is. Aczél Petra kommunikációkutató az Internet Hungary konferencián beszélt erről.
1/57