Marketing 1. oldal

Hova tovább, influencer marketing?

Hova tovább, influencer marketing?

2019-ben előtérbe kerülnek a komplexebb megoldások, immáron nem elégednek majd meg a partnerek egy-egy termék selfie-vel. Farkas Dániel cikke.
Sztorizz az eladásért: mesélős szövegírás hollywoodi módszerekkel

Sztorizz az eladásért: mesélős szövegírás hollywoodi módszerekkel

Kihez érdemes fordulnod, ha szövegírás által tömegeket szeretnél elcsábítani? Azokhoz, akiknek ez a legjobban megy: a hollywoodi történetmesélőkhöz.
Mutatjuk a döntős hatszavas történeteket, és hogy miért működnek ezek a reklámokban

Mutatjuk a döntős hatszavas történeteket, és hogy miért működnek ezek a reklámokban

A Digital Hungary Klubon nem csak eredményt hirdetünk; előadásokon is bemutatjuk, mitől működnek a rövid történetek jól a kommunikációban.
Röviden és ütősen: szövegírás villámtippek türelmetleneknek

Röviden és ütősen: szövegírás villámtippek türelmetleneknek

Használd fel ezeket a fortélyokat a következő kampányodban!
Mire és hogyan érdemes költeni az online csatornákon?

Mire és hogyan érdemes költeni az online csatornákon?

A digitális világban nem lineáris a fogyasztó döntési útvonala, így nagyon észnél kell lenni. Szabó Edit cikke.
Hat szóval győztek, hat prezentációval tanítottak

Hat szóval győztek, hat prezentációval tanítottak

Győzteseket hirdettünk a Digital Hungary Klub hatszavas történetek pályázatán, előadóink bemutatták, hogyan működnek ezek a reklámokban is.
5 tipp a következő influencer kampányodhoz

5 tipp a következő influencer kampányodhoz

Egy influencer kampány sikeres sok mindenen múlhat, Farkas Dániel pedig szépen meg is osztja velünk, hogy mit kell tennünk a siker érdekében.
Trunk Tamás: Inspirátorokra, nem influencerekre van szükségünk!

Trunk Tamás: Inspirátorokra, nem influencerekre van szükségünk!

A fiatal influencer billentyűt ragadott és inspirátorként mutatja be Scott Morrison Unbound című könyvét. A cikk a fiatalok álmaitól a mesterséges intelligenciáig vizsgálja a kreativitást. Jó inspirálódást!
Ez lehet a világ legdrágább iPhone-ja: félmilliárd forint

Ez lehet a világ legdrágább iPhone-ja: félmilliárd forint

Egy orosz híresség fizethet meg azért, hogy nem a Samsung készülékét használta.
Infruencerbombázást kapott a neohungarikum

Infruencerbombázást kapott a neohungarikum

A sok influencer valóban sok embert mozgat meg – derült ki az EuroMedia Group kampányából, melyet az Internet Hungaryn mutattak be.
1/82