Marketing 1. oldal

A tartalommarketinget is lehet profin csinálni

A tartalommarketinget is lehet profin csinálni

Ismered a Cornerstone-t? Ha nem, akkor kattints!
K.O. vagy OK? Magyar kkv-k az online marketing ringben

K.O. vagy OK? Magyar kkv-k az online marketing ringben

Ma már a magyar cégek is egyre inkább az online marketing eszközeihez folyamodnak a sikeres eladásért más marketingcsatornákhoz képest.
Csinálj hőst a vásárlódból: kínáld neki a szupersztár érzést

Csinálj hőst a vásárlódból: kínáld neki a szupersztár érzést

„Nem hajvágást kínálunk, nem is a szép frizurát, hanem azt a szupersztár érzést, amikor megjelensz valahol.”
Kéne egy kis digitális transzformáció, de hova tegyem?

Kéne egy kis digitális transzformáció, de hova tegyem?

Sólyom Balázs, a UPC online igazgatójának cikkéből kiderül, hogy organikusan nem jön minden.
Hajszálpontos hirdetéscélzás – a releváns mobilhirdetések hajnala technológiai és üzleti  innováció segítségével

Hajszálpontos hirdetéscélzás – a releváns mobilhirdetések hajnala technológiai és üzleti innováció segítségével

A geolad azzal különbözteti meg magát a klasszikus targetingtől, hogy valós, ugyanakkor anonim felhasználói profilokat használ.
Hozz ki többet az érdeklődőből: hogyan tudod megfogni a makacs vásárlójelölteket?

Hozz ki többet az érdeklődőből: hogyan tudod megfogni a makacs vásárlójelölteket?

Mi van akkor, ha a vevő már az alapterméket sem szeretné megvenni? Kádár Tímea cikke.
Amikor új szelek fújnak: hogyan forgatják fel a légitársaságok a vasutak életét?

Amikor új szelek fújnak: hogyan forgatják fel a légitársaságok a vasutak életét?

Egyre többször találkozom azzal, hogy a digitális transzformációt egy az egyben az ügyfélélmény stratégiának nevezik. Tolnai Ákos cikke.
Így célozz a Facebook-on

Így célozz a Facebook-on

A Facebook hirdetési rendszere továbbra is jó lehetőségeket ad a marketingeseknek.
Mit vár egy kisvállalkozás a marketingtől?

Mit vár egy kisvállalkozás a marketingtől?

A kisvállalkozások marketinghez fűződő viszonya abban is eltér a nagyobb cégektől, hogy más elvárásokkal rendelkeznek.
A „kicsik” marketingje

A „kicsik” marketingje

A milliós és a milliárdos forgalmú cégek is egy kalap alá esnek a kkv szektorban, érdemes nagyon odafigyelni.
1/72