Marketing 1. oldal

Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Rendkívül gyorsan tud eszkalálni egy-egy válságot a Facebook és a Twitter, ezért muszáj integráltan kezelni a PR-t és a közösségi médiát – mondja a Telenor kommunikációs vezetője.
Digitális marketing nőknek

Digitális marketing nőknek

Egy új online platform segíthet a nőknek abban, hogy megváltozzon a gondolkodásuk a digitális marketingről. A rendszer keretét egy tökéletesen automatizált, vagy akár teljességgel személyre szabható honlapstruktúra adja.
Díjesővel robbant be a POME

Díjesővel robbant be a POME

Meglehetősen impresszíven lépett a marketing színtérre a POME, a youth és a „young families” célcsoportokra specializálódott marketing formáció.
A Google pontosan tudja, hogy mire izgulnak a magyarok

A Google pontosan tudja, hogy mire izgulnak a magyarok

A Google adatai szerint a tavalyi nyári szezonban a legnépszerűbb ország Horvátország volt, amit Olaszország és Görögország követett. A keresőóriás közzétette a trendeket.
A stockfotókra rakott termék-megjelenés az új trend

A stockfotókra rakott termék-megjelenés az új trend

Új kitörési lehetőség a nemzetközi hírnévre törekvő márkák számára a stockfotókon elhelyezett termékmegjelenés. Ez az innovatív product placement lehetőség Olaszországban már nagy népszerűségnek örvend. Andrea Piacquadio, világelső microstock fotós szerint a microstock fotósok lehetnek a jövő influencerei.
Kommunikációs kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség

Kommunikációs kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) több hónapos belföldi integrált kommunikációs kampányt indított. Az országos szemléletformáló kampány célja, hogy belföldi utazásra inspirálja a magyar utazni vágyókat. A kampány hazai úti célokat, kulturális és természeti értékeket mutat be és népszerűsít. Az Ügynökség a klasszikus kampányeszközök mellett minden eddiginél nagyobb hangsúlyt helyez a digitális megoldásokra.
Racionális-e vagy?

Racionális-e vagy?

Örök kérdés, hogy az ember racionális lény-e – Kolozsi István cikke erre ad választ.
Van-e kapcsolat a türelem és a jó biznisz között?

Van-e kapcsolat a türelem és a jó biznisz között?

Nincs mese, a türelem fontos erény az élet minden területén.
Barnóth Zoltán lemondott az IAB elnöki tisztéről

Barnóth Zoltán lemondott az IAB elnöki tisztéről

Az aktív IAB fejlesztési feladatok megnövelték az IAB elnöki elfoglaltságokat, melynek következtében Barnóth Zoltán június végi határidővel távozik a szervezet éléről (megtartva a GroupM-ben betöltött feladatait és pozícióját).
A Programmatic pozíciója – avagy milyen posztot tölt be a „team Traffic Source”-ban

A Programmatic pozíciója – avagy milyen posztot tölt be a „team Traffic Source”-ban

Gondolom, nem árulok el nagy titkot azzal, hogy mi is gólra játsszuk a focit – ami szolgáltatásértékesítésben manifesztálódik - írja digitalhungary.hu-n megjelenő cikkében Sólyom Balázs, a UPC Magyarország Kft. online igazgatója.
1/54