Marketing 1. oldal

Infruencerbombázást kapott a neohungarikum

Infruencerbombázást kapott a neohungarikum

A sok influencer valóban sok embert mozgat meg – derült ki az EuroMedia Group kampányából, melyet az Internet Hungaryn mutattak be.
Új trendek a szövegírásban - sokk, botrány, cikiség?

Új trendek a szövegírásban - sokk, botrány, cikiség?

A zajos környezetből egyre merészebb és sokkolóbb szöveggel igyekeznek a cégek kitűnni. Kádár Tímea cikke.
Az egymillió dolláros kérdés: milyen a tökéletes influencer?

Az egymillió dolláros kérdés: milyen a tökéletes influencer?

Még mindig vannak olyan emberek, akik az influencer tevékenységeket önmagában nem tekintik munkának.
A döbbenetes történetek miatt egyre nehezebben hihető, hogy a mobiljainkon nem hallgatnak le minket

A döbbenetes történetek miatt egyre nehezebben hihető, hogy a mobiljainkon nem hallgatnak le minket

Mindent lehet?
Ezeket tudd, mielőtt influencer-kampányba kezdesz!

Ezeket tudd, mielőtt influencer-kampányba kezdesz!

A influencer marketing nagyon hasít, s úgy tűnik, hogy egy ideig még hasítani fog.
Így készíts tartalommarketing vudubabát!

Így készíts tartalommarketing vudubabát!

A tipikus vásárló a tartalommarketing legfőbb múzsája. A Google Analytics elárulja, hogy ki is ő: mi a neme, életkora, hobbija.
A cicaszemű furgon és a fületlen kávéscsésze esete

A cicaszemű furgon és a fületlen kávéscsésze esete

Mi köze egy nőies furgonnak egy fül nélküli kávéscsészéhez? Az Internet Hungary konferencia adatvezérelt marketinggel foglalkozó szekciójában erre is választ kaptunk.
A Growth Hacking a marketing új brandingje, míg a Programmatic a mesterséges intelligenciára építhetne

A Growth Hacking a marketing új brandingje, míg a Programmatic a mesterséges intelligenciára építhetne

A Growth Hacking vagy a Programmatic marketing nem durrant akkorát, mint várták. Szabó Edit cikke a digitalhungary.hu-n.
Mitől lesz tapadós az érkezőoldal? „Csak olvasgatás”-ból profi eladás

Mitől lesz tapadós az érkezőoldal? „Csak olvasgatás”-ból profi eladás

Ha már érkezőoldal, akkor tapadjanak rá az olvasók! Meg persze a végén ne feledjék lenyomni a konverziós gombot sem.
Vb-szereplés és személyes márka: hogyan hatnak egymásra?

Vb-szereplés és személyes márka: hogyan hatnak egymásra?

Hogyan alakult Ronaldo, Messi és Neymar személyes márkáka a foci vb után? A Neticle kutatásából kiderül. Exkluzív cikk a digitalhungary.hu-n!
1/79