Több időt töltenek a britek a kütyüjeikkel, mint az alvással

Több időt töltenek a britek a kütyüjeikkel, mint az alvással
Egy friss kutatás szerint a briteknek több ideje megy arra, hogy az okostelefonjaikat vagy a számítógépeiket babrálják, minthogy aludjanak.

Az Ofcom felmérése szerint átlagosan 8 óra 41 perc megy el a médiafogyasztásra, digitális kommunikácóira az Egyesült Királyságban, míg csupán 8 órát és 21 percet aludnak naponta. A BBC által közölt felmérésben 2800-an vettek részt, gyermekek és felnőttek vegyesen.

A kutatás során az is kiderült, hogy 10 emberből 6 végez a munkájával kapcsolatos teendőket a munkahelyen kívül, 10 százalékuk pedig az ágyból is küld munkával kapcsolatos e-maileket, szöveges üzeneteket.

A vizsgálat alapján kijelenthető, hogy a 14-15 éves korosztály mozog leginkább otthonosan a digitális technológia világában, illetve egy 6 éves ugyanolyan digitális felhasználói tudással rendelkezik, mint egy 45 éves felnőtt.


Forgács Mariann

Több mint 7 éve csapatával, az első hazai social media ügynökségként segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában. Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos ügyfélkörnek …