Ne etesd a közösségi média trollokat!

Ne etesd a közösségi média trollokat!
A közösségi média troll olyan egyén, aki megszakítja a normális diskurzust a közösségi médiában olyan viták generálásával vagy olyan nem odaillő, idegen vagy „off-topic” üzenetek posztolásával, amelyekkel szándékosan ki akar provokálni másokból egy érzelmi reakciót.

Janet Fouts így folytatja: „A trollok egy különleges fajta. Nagy horderejű oldalakra vagy emberekre ’morognak”… Kijátszanak ellened bármit, amit reagálsz.” – írja a Business2Community.

A közösségi média trollok táplálkozni tudnak tapasztalatlan és felkészületlen közösségi média menedzserekből is. Éppen ezért sok szakértő javasolja, hogy kerüljük el őket teljes mértékben. Ám a válasz nem mindig ilyen egyszerű: van, hogy a tétlenség rosszabbul sül el, mint ha lépést teszünk.

Tehát honnan tudhatod, mikor alkalmas beavatkozni és mikor kell hagyni a trollt hazudozni? Elkészült egy hasznos infografika, ami segít ennek meghatározásában:

kuno-creative-troll-infographic


Forgács Mariann

Több mint 7 éve csapatával, az első hazai social media ügynökségként segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában. Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos ügyfélkörnek …