Milyen egy optimális bejegyzés?

Milyen egy optimális bejegyzés?
A közösségi média akkor működik, ha jól használjuk, mondhatnák annak az infografikának a szerzői, akik felmérték, mit, mikor és hogy kell posztolnunk.

Majdnem mindenkinek van  profilja valamely nagy közösségi oldalon Facebookon, Twitteren, Google+-on vagy Pinteresten. Vannak olyanok is, akiknek mind a négyen. Ezeket a közösségi oldakat azért használjuk, mert szeretnénk információkat megosztani ismerőseinkkel barátainkkal vagy valaki mással, aki hasonló dolgok iránt érdeklődik, mint mi.

Ugyanakkor  a legtöbb ember nem gondolkozik el azon, hogy nem mindegy, hogy mit, hogyan és mikor posztolunk. Vannak szempontok, amiket érdemes figyelembe vennünk, ha szeretnénk, hogy bejegyzéseinket minél többen lássák.  Sokan figyelmen kívül hagyják, hogy, amikor a bejegyzésüket elkészítik nem árt átgondolni hova is érdemes azt kitenni. Az egyes közösségi oldalak más-más funkciót töltenek be. Twitter arra jó, hogy valós idejú információkat közvetítsünk röviden, ezzel szemben a Pinterestet például inkább arra használjuk, hogy ötleteket gyűjtsünk, különböző témákat böngésszünk.

A felhasználási formáknak számtalan módja adódik, hiszen szokatlan média kampányokat indíthatunk, befuttatjatjuk legújabb blogunkat, vagy kedvenc filmünknek csaphatunk csaphatunk némi hírverést. A nagy zajban olyan tömegben jelennek meg a bejegyzések, hogy legtöbbször oda sem figyelünk a lényegesebbekre sem. Azonban, ha egy bejegyzés minden fontos funkcióját kihasználjuk, s a tartalom is érdekes rengeteg emberhez juttathatunk el üzeneteket.

Sokan vitatják, hogy mennyire hasznos manapság egy ilyen oldalon megjelenni, de mivel senki sem akar kimaradni, érdemes jól csinálni. Nem mellékesen jókor. Ezekre a kérdésekre ad válaszokat az alábbi infografika a perfekt posztokról.