Toborzó chatbot segíti a munkát keresőket a Trenkwalder Messenger alkalmazásán - írja a mediapiac.com. Az adaptív, önmagát is folyamatosan fejlesztő platform alapvetően egyszerűsíti a munkakeresés folyamatát az aktív Facebook-használók számára, miközben a Trenkwalder munkaadó partnercégei számára is lerövidítik a keresési időt egy-egy pozíció esetében.
„A jelenlegi munkaerőhiányos időszakban még fontosabb feladattá válik a személyzeti szolgáltató cégek számára, hogy hatékonyan elérjék azokat, akik munkát keresnek. Egy tavaly őszi felmérés adatai szerint a 16-37 év közötti korosztály naponta 1,8 órát tölt közösségi felületeken, 85 százalékuk legalább naponta ellenőrzi Messenger-alkalmazását – mutat rá Hujber Tibor, a Trenkwalder ügyvezető igazgatója – Kézenfekvő tehát, hogy ezen a felületen is megtalálhatóak legyünk azok számára, akiknek új munkahelyre van szükségük.” A teljes cikk itt érhető el.
Követsd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!