Melyik üzletág teljesít a legjobban Facebookon?

Melyik üzletág teljesít a legjobban Facebookon?
A Facebook felhasználók bár imádnak öltözködni és zenét hallgatni – amint azt a két iparág 185, illetve 172 ezer rajongója bizonyítja –, még jobban izgatják őket a vitaminok és a táplálék kiegészítők. Az ilyen termékek rajongóinak csaknem 35 százalékát érik el minden egyes poszttal az AgoraPulse adatai szerint.

shutterstock_125983040

További érdekességek az InsideFacebook jóvoltából:

  • A ruházkodási üzletágban a leginkább elkötelezettek a rajongók, akiknek 8 százalékát érik el egy-egy poszttal, felülmúlva a zene és a filmek szféráját.
  • A látnivalók, mozik és zenészek elkötelezettebb „mesemondókkal” rendelkeznek a posztok által gyűjtött lájkok, hozzászólások és megosztások alapján, amelyek 3, 2.8 és 2.6 százalékot érnek el.
  • Bár a filmeket komoly szenzáció övezheti az interneten, fej-fej mellett haladnak a TV műsorokkal, ami az elkötelezettséget illeti. Ugyanakkor a mozifilmekkel kapcsolatos kommentek hajlamosabbak gyorsabban terjedni, mint a TV sorozatok kapcsán kifejtett vélemények.
Nézzétek meg az AgoraPulse adatai alapján készült infografikát!

Monthly-Review-August-2013


Forgács Mariann

Több mint 7 éve csapatával, az első hazai social media ügynökségként segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában. Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos ügyfélkörnek …