Lőttek a myMeki-nek

Lőttek a myMeki-nek
De nem úgy, ahogy elsőre gondolnád. A McDonald´s begyűjtötte a tapasztalatokat és lépett.

A McDonald’s idén január elején indította el mobilalkalmazását, a myMeki appot, hogy kényelmes, kézre álló megoldást adjon a vendégeknek a korábban megszokott kedvezmények gyűjtéséhez. A myMeki valódi sikernek bizonyult, a magyarországi éttermek ajánlatait nyomon követő alkalmazást november végéig több mint 420 000-en töltötték le. A McDonald’s úgy döntött, a hazai kedvezmények mellett novembertől a külföldi éttermek kínálatát is megnyitja vendégei számára, és itthon is bevezeti a myMeki alkalmazást felváltó globális McDonald’s appot.

Az új applikációval 13 ország, és jövőre várhatóan további 30 ország, McDonald’s éttermeinek ajánlatai között böngészhetünk, így a nyaralás vagy egy üzleti út során sem maradunk le a kedvezményekről. Ha külföldön járunk, elég csak kiválasztani az adott országot a menüben, majd adatainkkal regisztrálni. Az alkalmazás helymeghatározója ezután felajánlja nekünk a közelben található McDonald’s éttermeket, és megmutatja az elérhető ajánlatokat. A beváltás az itthon már megszokott módon történik.

Csak egy app maradhat
A myMeki kivezetése fokozatosan történik: a régi és az új alkalmazás még két hónapig párhuzamosan fut, letölteni azonban mostantól már csak a McDonald’s appot lehet az online áruházakban. A McDonald’s alkalmazásba nemcsak az új felhasználóknak kell regisztrálniuk, de azoknak is, akik eddig a myMekivel böngészték az ajánlatokat. A régi felhasználók az alkalmazás megszűnéséről a myMeki appon belül és e-mailben kapnak értesítést.

A decemberi alap ajánlatok mindkét alkalmazásban elérhetők és beválthatók lesznek. Emellett a cég decemberben egy nagy karácsonyi kampánnyal hívja fel a figyelmet az új appra: az új McDonald’s alkalmazásban az advent minden napján az alap ajánlatokon felül további meglepetés-ajánlatokat hirdetnek meg, melyekre természetesen a myMekiben is felhívják a felhasználók figyelmét. A McDonald’s alkalmazás a tervek szerint a későbbiekben fontos platformja lesz a cég digitális alapú hűségprogramjának. A cél az, hogy a jövő év második felében már olyan személyre szabott kedvezményeket is elérhessenek rajta a vendégek, melyeket fogyasztási szokásaik, gyakori választásaik alapján ajánl számukra a platform.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: app