Jönnek a Twitter „követő” hirdetései

Jönnek a Twitter „követő” hirdetései
A Twitter bejelentette újratargetált hirdetéseinek elindulását, melyekhez a böngésző cookie-k szolgáltatnak üzemanyagot. Ezeknek az lenne a lényege, hogy valóban olyan termékeket és szolgáltatásokat mutassanak, amelyeket valóban szeretnél.

Ha például a Financial Times oldalát böngészed az előfizetési lehetőségek után kutatva, később láthatsz Twitteren egy hirdetést ezzel kapcsolatban, amelyre tehát nagy valószínűséggel kattintatni vagy „tappolni” fogsz.

A hirdetők tehát olyanokat célozhatnak meg, akik nemrég ellátogattak a weboldalukra, ehhez pedig promotált tweeteket és fiókokat használhatnak – írja a TechCrunch. A Twitter hivatalos bejelentését pedig itt találod.

bluebird-twitter-cookies


Forgács Mariann

Több mint 7 éve csapatával, az első hazai social media ügynökségként segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában. Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos ügyfélkörnek …