Hirdetések: a WhatsApp is elesett

Hirdetések: a WhatsApp is elesett
Miután a Facebook felvásárolta, csak idő kérdése volt, hogy mikor jelennek meg hirdetések a másfél milliárd ember által használt WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban.

Miután a Facebook felvásárolta, csak idő kérdése volt, hogy mikor jelennek meg hirdetések a másfél milliárd ember által használt WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban. Bár viszonylag sokáig tartott, Chris Daniels, az alkalmazást fejlesztő cég egyik vezetője a múlt héten bejelentette, hogy hamarosan megnyílik a lehetőség a hirdetők előtt, hogy fizetett tartalmakat helyezhessenek el az applikáció Status névre keresztelt bejegyzései között.

A Status a WhatsApp alkalmazás saját bejáratú Stories funkciója, ahol a felhasználók ugyanúgy 24 óra után törlődő, szöveggel és más opciókkal megbolondított posztokat tehetnek közzé, mint a Snapchaten, vagy a tinik népszerű alkalmazását pofátlanul lemásoló Facebookon és Instagramon.

(via marketingmorzsak)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Címkék: Whatsapp