Facebook Instant Articles: még több partner érkezik

Facebook Instant Articles: még több partner érkezik
Egyre többen csatlakoznak a májusban debütált lehetőséghez.

A Facebook Instant Articles még májusban mutatkozott be, akkor még csupán 9 médiapartnerrel. Az alkalmazás egyelőre csak iPhone-on elérhető, és a lényege, hogy látványos, interaktív tartalmakhoz juthatnak a felhasználók - anélkül, hogy át kelljen kattintaniuk egy külső weboldalra. Májusban az alábbi kiadókkal együtt indult el az Instant Articles: The New York Times, National Geographic, BuzzFeed, NBC, The Atlantic, The Guardian, BBC News, Spiegel, Bild.

Kedden a Washington Post jelentette be, hogy a cikkei 100 százalékát úgy készíti el, hogy azok az Instant Articles felületén is jól nézzenek ki. Erről úgy nyilatkoztak, hogy szeretnének minden jelenlegi és jövőbeni olvasót elérni, a lehető legtöbb platformon, a Facebook pedig lehetővé teszi azt, hogy egy egészen nagy közönséget gyorsan, zökkenőmentesen tudjanak megszólítani.

A Re/code szerint pedig még egy rakat új partnerrel megállapodott a Facebook. Olyan kiadók csatlakoztak legutóbb, mint például a Business Insider, a CBS Interactive, az MTV, a Mashable, vagy a The Huffington Post.


Forgács Mariann

Több mint 7 éve csapatával, az első hazai social media ügynökségként segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában. Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos ügyfélkörnek …