Ennyi volt, jöhet az előfizetéses Facebook

Ennyi volt, jöhet az előfizetéses Facebook
A Facebook elkezdte felmérni a nép véleményét arra nézve, hogy vajon mennyire érdekelné egy reklámmentes verzió.

A Facebook piackutatásba kezdett az utóbbi hetekben, hogy kiderítse, több ember csatlakozna-e a platformjukhoz, ha létezne egy előfizetéses, reklámmentes verziója – tudta meg a Bloomberg. A fizetős Facebook lehetősége már korábban is felmerült, ám most az adatkezelési botrány miatt újra fontolóra vették az ötletet - írja a G7.

A tervek egyelőre nincsenek kőbe vésve és nem is biztos, hogy megvalósítják az elképzelést – mondták a zárt tárgyalások miatt névtelenséget kérő források a Bloombergnek. A Facebook nem akarta kommentálni az értesülést.

Mark Zuckerberg és Sheryl Sandberg ügyvezető igazgató egyébként a vállalat első negyedéves eredményének bemutatáskor éppen arról beszélt, hogy a reklámok segítségével tudják elérni a legtöbb embert, minden jövedelmi szinten, de létezhet más modell is, ami működik.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Címkék: Facebook, Reklám