Egyenjogúság a közösségi oldalakon

Egyenjogúság a közösségi oldalakon
Egy felmérés tanulsága szerint, már majdnem az össze közösségi oldalt több nő használja, mint férfi. A Pinterest, az instagram és a Twitter a kedvenc.

A nők továbbra is többen használják a közösségi oldalakat, mint a férfiak. Legalábbis ezt mutatja Burst Media idén márciusban 2500 amerikai felhasználóval elvégzett felmérése. Az eredmények összegzésekor kiderült, hogy csak a Linkedin esetében felül reprezentált a férfiak aránya, bár ott sem jelentősen.

A leglátogatottabb Facebookon jelentős - mintegy 6,5 százalék - a különbség, mégsem itt a legnagyobb a női nézők túlsúlya. A Pinterest esetében sokkal jelentősebb a különbség, itt a megkérdezett nők 21,5 százaléka állította, hogy rendszeresen használja az oldalt, míg ugyanerre a kérdésre a férfiaknak csak 4,9 százaléka válaszolt igennel.

A felmérés ezek mellett megmutatta azt is, hogy aktuálisan hogyan alakul az oldalak aktuális rangsora, s ebből úgy látszik, hogy a Google+ a második helyre, a Pinterest a harmadikra jött fel a versenyben. A negyedik helyen áll a Twitter, ötödik a Linkedin és hatodik helyen átt az Instagram a felmérés szerint a megkérdezett, 18 éven felüliek között.

Az eredmények azt is világossá tették, hogy a nők az asztali és hordozható gépekről, a mobilról és tabletekről egyaránt többen használják az internetes szolgáltatásokat. A tabletek terén ez szintén mintegy 12 százalékos különbséget hozott, ami azt jelenti, hogy a nők jóval szívesebben neteznek tableten mint a férfiak.