Adj el termékeit a közösségi médiában a Sellovel

Adj el termékeit a közösségi médiában a Sellovel
Milyen egyszerű lenne, ha egy fotó elkészítésével azonnal számos közösségi oldalon tudnánk hirdetni termékeinket, ráadásul úgy, hogy a fizetési és szállítási részletek miatt sem kellene aggódnunk.

A Sello nevű új alkalmazás most épp ezt a könnyedséget ígéri, levéve a terhet feltörekvő vállalkozók és kézművesek válláról.

A Sello, a Shopify nevű webshop-szolgáltató oldal új csemetéje, mely elsősorban azoknak lehet izgalmas, akik időszakosan szeretnék hirdetni termékeiket, vagy ha éppen csak belekezdenének az árusításba. Az alkalmazás hihetetlenül egyszerű, a megfelelő termékfotót elkészítve a legismertebb 12 közösségi oldalra tölthetjük fel gyors hirdetés linkünket pár kattintással. Ezek után megadhatunk PayPal, bankkártyás és személyes fizetési lehetőséget és különböző szállítási feltételeket is.

A Sello olyan oldalakkal kíván versenybe szállni, mint az eBay vagy Etsy, melyek idén mind hasonló koncepcióval, az egyszerűsödés jegyében frissítették telefonos alkalmazásaikat. A közösségi médiában való árusítás igencsak szerteágazó világában különböző oktatóanyagokkal is igyekszik irányt mutatni a Sello az app használóinak.

“Úgy gondoljuk, hogy az emberek alkalomszerűen fogják használni az alkalmazást, használt tárgyaik, gyűjtemények eladására. De reményeink szerint ambíciós vállalkozók is jó hasznát veszik majd a Sello-nak” – nyilatkozta Christopher Lobay, a Sello-ért felelős igazgató. Ha sikert arat egy-egy ígéretes készítő, árusító, akkor a cég minden bizonnyal a nagy testvér Shopify online áruházában is szívesen látja majd az eladókat, mely a következő lépcsőt jelentheti a még nagyobb eladások és karrier felé.