- A Sziget most már arról is híres, hogy a legkülönfélébb generációk találnak ott maguknak szórakoztató élményt. Hogyan targetál a Viber, melyik generáció a legfontosabb célcsoport? A teljes interjú itt érhető el.
- Magyarországon az okostelefon-tulajdonosok kétharmada letöltötte a Viber applikációt, és aktív használója is, ez elég széles célcsoportot jelent. Azt szeretnénk, ha a gyerekek – akik az SMS-t már hírből se nagyon ismerik, van, ahol SMS-appnak hívják – már az első telefonjukkal megismernék a Vibert. Mivel a szolgáltatás nagyon egyszerűen használható, a családi kapcsolattartást is erősíti. Egyébként nem csak a fiatalok töltenek sok időt viberezéssel. Úgy vélem, többek közt azért van ez így, mert nem tolakodunk a chatablakokban zavaró reklámüzenetekkel. Releváns, a beszélgetésekhez kapcsolódó kontenteket persze elérhetővé teszünk, amihez nem is kell elhagyni a chatalkalmazást, nem szükséges böngészőben keresni a csevegéshez kötődő tartalmakat.
- Nyújt-e inspirációt az üzenetküldő szolgáltatók közti verseny?
- Nem másolunk le egy az egyben riválisaink által fejlesztett funkciókat, megoldásokat, a számunkra is hasznos újításokat viszont implementálhatjuk a saját rendszerünkbe. Igyekszünk persze a fejlesztések terén elsők lenni: lehetővé tettük például az elküldött üzenetek utólagos törlését, amivel már több mint ötmilliárd alkalommal éltek a viberezők. Szeretnénk, ha a felhasználók a jelenleginél is jobban kontrollálnák a csevegéseiket.
- Az FC Barcelona és Shakira a legismertebb Viber-partnerek. Miért jó nekik az együttműködés?
- Shakira és az FC Barcelona több millió követővel rendelkezik a közösségi médiában. Mi a magas visibilityt és konverziót tudjuk ehhez hozzáadni. Extra nagy konverzióra is volt már példa: azoknak, aki megnézték Shakira egyik viberes videóüzenetét, 11 százaléka vásárolt presale turnéjegyet. Jó példa ez arra, hogy az alkalmazás a celebek számára is hasznos marketingcéljaik megvalósításában.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!